Inaktuell Deeneey | Chef-jobb ansökan [Arre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Deeney

Icke Medlem
Meddelanden
341
Reaction score
94
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Bahams Mamas

Vad heter du IRL? Dennis

Vad heter du på discord? Deeney#9977

Hur gammal är du? 16

Hur länge har du spelat på Unive? sommar 2020

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla detta jobbet både postivt och negativt för klubben. Jag kommer se till att det kommer vara en allmän plats där alla personer kan vara men det kommer vara en kriminell bakgrund inom klubben. Det ska ske flera kriminella aktier och förhandlingar. Jag kommer se till att klubben är aktiv samt att det ska vara massa anställda som är aktiva. Jag kommer se till att det är fester minst 1 gång varje 2 veckor. Jag vill utveckla rpn inom klubben enormt, det jag vill göra är att ha en kriminell bakrgrund inom klubben där alla kriminella känner till att jag är kriminell och är med i ett nätverk och där dem alltid kan komma upp till mig om det är något som t.ex vapen, pengar osv. Mitt mål är att dem civila människorna i staden tror det är en normal klubb med en god och ren ägare. Jag kommer abslout se till att det kommer ske roliga event osv.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har varit chef på massor av arbeten på denna servern. Har varit klubbägare hos club de muneno och The Palace på servern. Har en hel del efternheter när det gäller klubbar. Jag vet hur man sköter anställning samt aktiviteten inom jobbet

Hur ofta kommer du vara inne? varjedag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka