Nekad Deeneey | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Deeney

Icke Medlem
Meddelanden
341
Reaction score
94
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199004961492/

Ditt Hex-ID: 11000013e44cad

Vad är din discord tagg? Deeney#9977

Vem var det som bannade dig? Akam samt San

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag skojade med Redz som är min kompis om kurdistan. Sedan kommer San och bannar mig ur dcn för han gillade inte kommentarerna jag la på Kurdistan och det endaste jag skrev var att "Saddam Hussein var goat" Det passade tyvärr inte Akam och San då dem båda är från kurdistan. Det var ju skämt jag o redz brukar skämta om och Redz visste det var på skämt. Tycker att det är fel gjort av Akam och San för direkt när man kommenterar på deras land bannar dem direkt. Men när dem lallar om andra länder så är d okej.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag Lallade med min kompis om kurdistan och det var abslout inget grovt alls, fattar ej varför det ens var ban

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var 100% felaktigt då jag lallade med min kompis om hans land. Redz är ju från kurdistan och vi brukar lalla om varandras länder, han kommentera på mitt land också. Han sa jah va serb när jag är från bosnien. serberna döda skit massa bosnier under kriget.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. dumheter.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte skrivit i generellt chatten för det går inte lalla med sina kompisar längre.

Har du lärt dig någonting efter din ban? att San vill banna mig o aldrig skriva i chatten

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Så du tyckte det var helt okej o bra från hans sida? du banna mig endast för att det var ditt land jah kommenterade om. Men okej låt dem andra kalla mig serb och att dem säger att serbien e bosnien. Vet du va serberna gjorde m bosnien? dem dödade över 500k bosnier och våldtog runt 20 tusen kvinnor. vart e din respekt helt ärligt? J

jag o redz skämtar hela tiden, vi förstår varndra o lallar hela tiden. fattar ej varför ni ska va så patriotiksa o vara känsliga på en RP server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka