Nekad DeeJeey | Medlem ansökning [Kevin88]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DeeJeey

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Shahjar

Vad är ditt discord namn? Sidad.7

Vad är ditt födelsedatum? 12 November 1988

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Mano DeeJeey

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lojal, målmedveten, lugn

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag kommer till staden med ett tydligt mål: att bygga upp ett namn och skapa något större än bara ett vanligt liv. Jag har alltid varit driven, strategisk och bra på att läsa människor. Jag börjar från grunden, skapar kontakter och bygger relationer med rätt personer. För mig handlar det inte om kaos eller våld, utan om kontroll, respekt och långsiktigt inflytande. Mitt mål är att sakta men säkert skapa ett starkt nätverk inom stadens affärsvärld och sociala kretsar ,där jag kan bli en person som folk lyssnar på och söker sig till. Jag är lojal mot dem som visar lojalitet tillbaka, men jag glömmer aldrig vem som står i vägen. Min resa handlar om att klättra steg för steg, göra smarta val och bygga en framtid där jag har makt över mitt eget öde.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös och realistisk RP, bra kommunikation och respekt mot andra spelare. Jag fokuserar på långsiktiga scenarion istället för snabba vinster och ser till att skapa roliga situationer för alla inblandade, inte bara för mig själv.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte bara spelar för att själv vinna utan också ser till att motparten får en bra och rättvis upplevelse. Man ska undvika powergaming och alltid prioritera bra och realistisk RP framför att “vinna” situationen.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag har inte brutit mot några regler. Jag ser alltid till att läsa igenom reglerna noggrant och följa dem.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Man får inte använda metagaming, alltså använda information från utanför spelet i RP. Man får inte powergamea, exempelvis göra orealistiska handlingar utan att ge motparten chans att reagera.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en mogen och respektfull person som tar RP seriöst. Jag gillar att skapa långsiktiga karaktärer med utveckling och konflikter som känns realistiska. Jag är aktiv och engagerad och vill bidra till en positiv och seriös spelmiljö.

Senast ändrad:
Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: <https://discord.gg/unive>

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad ansökan
Anledning: Du måste öva på Serverns regler [Tryck på länken] och rpa mer.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka