Nekad Deduuuu.se | Whitelist ansökning [Spozee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Deduuuu.se

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198264038777/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias Sjöholm

Vad är ditt discord namn? Sheeesh#1204

Vad är ditt födelsedatum? 8 Mars 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär som är född 1998-05-05 26 år han heter Falle lalle som då är min karaktär han är den som är lugn i killgänget som han är med han dricker inte röker inte tar inte droger alltså en vettig människa som är glad. Det han mest gillar är att umgås med dom civila i den staden som han bor i den staden är Unive. Det Falle lalle vill göra i sitt liv är att starta en business det är för att han gillar att lyssna och analysera sina motpartner han gillar dock inte att prata så speciellt mycket men när han väl blir arg då smäller det i huset. Men det händer inte ofta så han brukar göra det som erbjuds för han gillar att göra business gängen emellan. Hans inställning gentemot polisen och andra personer är detsamma blir han orättvist behandlad så vill han göra sig själv hörd och ibland lite för mycket haha. Han vevar häller inte mot polisen han vevar inte mot någon om ingen gör han illa såklart men om han känner sig pressad och att det är en sista utväg då vill man inte vara nära haha. Falle lalle har alltid varit den lugna i familjen också med en brorsa en syrra och en till lite äldre brorsa. Han har sköt sig i skolan han var helt enkelt ängeln med alla A:n med kan tänka sig. Hans syrra var inte desamma hon var väldigt blyg lite för blyg hon gjorde nästan aldrig något för hon var för rädd eftersom hon hade varit mobbad för att hon var tjock och då blev hon väldigt inscure. Sen har vi hans brorsa som är väldigt lik Falle dom var bästa vänner och ingen var bättre än Jacob( hans brorsa ) och såklart så var syrran med dom fast inte alls ofta hon var nästan alltid på sitt rum och kolla youtube. Det är storyn om Falle lalle!

Varför ska just du bli whitelistad? Jo jag kan göra ganska mycket för servern jag har rp länge har 137h på detta kontot och på min gamla ca 80h jag är inte den som säger tjena och sen drar jag gillar bra scenarion. Så varför ni ska välja mig är om ni gillar att följa scenarion.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag gillar att RP och jag gillar att göra scenarion och jag gillar seriöst RP och det är det jag hoppas denna server har.

Hur hittade du Unive? Mina vänner säger att den är bra och har kollat lite på youtube och såg det där är ju en bra server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med RP är att göra bra och seriösa scenarion och så gillar jag att grinda.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Poseidon snöstaden afterlife och inspire RP
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top