Nekad dedue89 | Medlem ansökning (Daddy kiko)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dedue89

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adrian

Vad är ditt discord namn? Flotthinken

Vad är ditt födelsedatum? 9 November 1999

Berätta om din karaktär. Stig Fälfram heter min karakätar. Han är en man i 30 års ålder med en brinnande passion för bilar! Han är först lite skygg av sig men efter man lärt känna honom är han en riktig skojare, en kul typ. Han är uppväxt i stockholms förort västerut och har haft en okej uppväxt. Mycket alkohol från mammas sida vilket sätter sår i honom än idag. Pappan är ej närvarande. Framåt ser han gärna att få tillbringa sitt liv ute på en gård och hålla på bilprojekt samt hus.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en väldigt hög rp nivå. Tidigare erfarnhet av staff så har koll på vad som gäller, kommer göra mitt yttersta för att båda parter i scenarion ska ha en så bra upplevelse som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ett exempel på detta är att man i ett scenario där man blir rånad tänker på att göra scenariot så bra för den andra parten, trots att man kanske förlorar något på sin karaktär. Att utgångspunkten alltid ska vara att den sociala rpn prioriteras före materiella ting, att man "förlorar" något eller att man agerar i affekt utifrån IRL.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag. FEARRP - Att du värnar alltid för karaktärs liv. VDM - Innebär att man använder sitt fordon som ett vapen i skadligt syfte. METAGAMING - Att du använder info utfrån den du erhåller under rollspelet och använder den till din vinning eller på annat sätt som påverkar rollspelet. Finns såklart många fler.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Tidigare medlem :)

Nekad.
Anledning:
Utveckla Berätta om din karaktär

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka