Accepterad dedu1337 | Medlem ansökning [Spozee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elaajas

Icke Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198264038777/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? Sheeesh#1204

Vad är ditt födelsedatum? 12 April 2005

Berätta om din karaktär. Ja min karaktär Falle lalle är 26 år född 1995-05-05 han är väldigt glad och sprallig av sig han tycker om att spela fotboll när han var yngre men inget hände utav det han är väldigt glad med sin familj och vänner bättre sätt att säga är att han älskar nästan alla. Falle lalle är den som är lugn i killgänget som han är med han dricker inte röker inte tar inte droger alltså en vettig människa som är glad. Det han mest gillar är att umgås med dom civila i den staden som han bor i den staden är Unive. Det Falle lalle vill göra i sitt liv är att starta en business det är för att han gillar att lyssna och analysera sina motpartner han gillar dock inte att prata så speciellt mycket men när han väl blir arg då smäller det i huset. Men det händer inte ofta så han brukar göra det som erbjuds för han gillar att göra business gängen emellan. Hans inställning gentemot polisen och andra personer är detsamma blir han orättvist behandlad så vill han göra sig själv hörd och ibland lite för mycket haha. Han vevar häller inte mot polisen han vevar inte mot någon om ingen gör han illa såklart men om han känner sig pressad och att det är en sista utväg då vill man inte vara nära haha. Falle lalle har alltid varit den lugna i familjen också med en brorsa en syrra och en till lite äldre brorsa. Han har sköt sig i skolan han var helt enkelt ängeln med alla A:n med kan tänka sig. Hans syrra var inte desamma hon var väldigt blyg lite för blyg hon gjorde nästan aldrig något för hon var för rädd eftersom hon hade varit mobbad för att hon var tjock och då blev hon väldigt inscure. Sen har vi hans brorsa som är väldigt lik Falle dom var bästa vänner och ingen var bättre än Jacob( hans brorsa ) och såklart så var syrran med dom fast inte alls ofta hon var nästan alltid på sitt rum och kolla youtube. Det är storyn om Falle lalle!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Utöver rp känner jag att jag ändå kan tillföra en glad person med alla hästar i hagen :) eller hur man säger. Alla ni i staff vet förmodligen inte vad för virke jag är av. Tar väldigt sällan åt mig av vad folk skriver i general. Det är internet, folk är inte alltid seriösa i det dem skriver. När det kommer till rp då så känner jag som sagt att jag har mer att ge. Jag är en kreativ person som inte skäms för att åka på olika events på servern. Ställa upp och vara en del av andra folks scenarion. exempel tävlingar, utställningar, begravningar osv.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive är utan tvekan den bästa servern jag har sett inom youtube och hört av min kompisar. Både när det kommer till script och spelarbas. Det är sveriges ledande rp server just nu och jag vill vara en del utav den.

Hur hittade du Unive? Mina kompisar tyckte att det var en bra server sen har jag sett mycket ont och gott om er men mest gott ;)

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål på servern är att fullfölja scenarion och jag behöver absolut inte alltid vinna dem. det är det mitt mål är med servern scenarion jag gillar att göra eller hoppa in i scenarion och som jag sa innan behöver inte vinna dom.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål med unive är nog mest att göra eller kolla på scenarion och vara lite ballas på det bra sättet inte failRP. om ni inte fattar så kan jag bara säga priv. så det är nog att slags hitta några kompisar göra scenarion och vara glada för det är det jag älskar med rp och det är därför jag tycker att denna server är rätt att göra scenarion på och sen RP dom såklart.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nope bara lite då och då på SKRP som jag är lite trött på om man kan säga så. men jag känner min RP kvar och jag har spelat på väldigt många servrar för ut. har 150h typ på detta konto och mitt andra ca 70h. så 220h sammanlagt.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top