Accepterad dedu1337 | Chef-jobb ansökan [Gripen Taxi AB] [Jyazz] [Amo_147]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elaajas

Icke Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Gripens Taxi

Vad heter du IRL? Elias

Vad heter du på discord? E7_#1204

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? 680h och har spelat sedan början utav Unive även lite på Multistaden RP men blev först Medlem i Juni 2021

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Som jag har sagt tidigare vill jag alltid ha en säker arbetsplats där man ska känna sig trygg och ha roligt vilket är de viktigaste för mig. Jag har lärt mig många grejor genom alla jobb jag har varit på men Taxi är nåt nytt fast jag vet mycket om bilar. Jag kommer att försöka ta fram taxin så långt som de går och jag vill att alla mina anställda ska brinna för de. Med det sagt kommer jag hålla ett möte där med alla och intervjua dom på nytt för att se vilka som bör och inte bör vara kvar sen kommer jag göra om lönerna där jag kommer prata med dem anställa och komma överens med något rimligt. För de viktigaste för mig är att ha ett bra sällskap med de anställda. När jag har pratat så kommer jag höra om hur vi kan göra bättre och med förslag osv. Exempel om vi ska försöka byta bilar ta mer betalt eller om vi ska byte på de ena och de andra.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på Sara innan när Hagge var Chef där då jobbade jag där i 3v efter det så lämnade jag för att dra till Brittas men var inte där så länge för efter de blev jag krim och slutade jobba helt men efter ett tag så ville jag gå med i Auto så då gjorde jag där men lämnade efter 2v då jag laggade där 24/7 sedan efter de drog jag till Vianor o var där ett bra tag sen blev jag krim igen o nu är jag här o vill komma högre upp än erfaren.

Hur ofta kommer du vara inne? 2-5 timmar om jag inte har träning eller nå prov men just nu har jag AM prov o plugga till men har tid för annat som tur är. Men på helger är de från 3-8h.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja ofc

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nopeeee

Har du läst våra Regler? yas

Vidare till muntlig intervju, vi skriver ut när vi tar intervjuer, du har 48 timmar på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka