Accepterad dedu1337 | Ban överklagan [BotMelwin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Elaajas

Icke Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198264038777/

Ditt Hex-ID: 1100001121b3579

Vad är din discord tagg? Sheeesh#1204

Vem var det som bannade dig? Vet it om han är staff men Emi iallafall

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Halv OOC i 10 dagar

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet varför det är för jag trodde jag var på mute medans jag inte var det och en kille crasha då sa jag oj han crasha men min mic är konstig så jag var inte på mute vet att det är min mics fel..

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag fråga min kompis om han kunde köra mig och han sa ja och medans han tog ut sin bil från garaget för min var paj då så säger Emi kolla min bil det är radiostyrd eftersom det var nån glitch med bilen och sen hoppar jag in med min kompis och vi kör typ 10m sen crashar han då sa jag oj han crasha fast jag trodde jag var på mute

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var nog fel av mig men 10 dagar min andra kompis fick kick för halv ooc han sa hur får jag fram räkningarna på piren. och fick bara en kick så jag gjorde fel men tycker jag ska få kortare ban för det är nu månag min ban går ut på onsdag men vill gärna spela. så jag har två dagar kvar men undrar mest bara om jag kan få bort min ban idag

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nope

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? kolla först så jag var mute och sen pratat

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att aldrig prata halv ooc

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka