Nekad DecodeHampus | Whitelist ansökning [niklasson_12FN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DecodeHampus

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Användarnamn: DecodeHampus

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198376242740/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus

Vad är ditt discord namn? Decode#0077

Vad är ditt födelsedatum? 8 December 2004

Berätta om din karaktär. Yosef är en 20 årig man, uppväxt i Nigeria men flyttade till Svergie när han var runt 16 år med sin syster. Föräldrarna var tvungna att stanna kvar och ta hand om resten av familjen. Yosef uppväxt var inte lätt. Hans pappa krigade för terrorgruppen Wilayat Gharb Ifriqiyyah. Yosef var tvungen att ta rollen som mannen i huset. När han kom till Svergie så separerades han och hans syster. Yosef blev adopterad av familjen Löfgren som bodde uppe i Stab City.

Det var inte lätt för Yosef där, pappan slog han varje dag och kallade han för rasistiska ord. Det var här som Yosef började vända sig till gäng och våld. Redan vid 17 så stog han vid Torget och sålde droger till en av Sandy Shores största kriminella gäng.

Vid 18 år så åkte Yosef ditt och vart skickad till fängelse i 1 år. När han kom ut igen bestämde han sig för att han inte vill leva ett kriminellt liv, och söker nu jobb och lever med sin flickvän Shanell.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har mycket erfarenhet inom FiveM Roleplay. Jag har kört FiveM i drygt 2 år nu och älskar det fortfarande. Jag är kreativ och kan komma på många unika och realistiska scenarion.

Jag vet hur man beter sig på en FiveM Server och kommer alltid att följa Multistadens regler.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har kört på Multistaden ett tag nu, men jag vill kunna ha möjligheten att skaffa ett jobb. Vilket kommer ge mig tillgång till att skapa fler bra scenarion.

Hur många timmar har du på FiveM? 1773 timmar

Hur hittade du Multistaden? Kompis

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? N/A

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? N/A

din whitlist ansökan har NEKATS.
jag tycker att du ska utveckla mer.

låser & arkiverar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka