Nekad Deckz | Chef-jobb ansökan (nekad)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Deckz

Välkänd Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
1,280
Reaction score
132
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jönsson

Vad heter du IRL? Milton

Vad heter du på discord? 9deckz

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? 2 år

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Grunden till mäklarjobbet är att chefen har kompetens, vilket inte många har. Jag har tidigare erfarenhet av att vara chef på jönssons och folk tyckte bra om mig, jag var en dropin chef som löste loggs och buggar på direkten jämfört med andra chefer som inte hade löst det på månader. Jobbet behöver dock utvecklas mycket mer på hur det är utfört och hur utvecklat det är för jag vet att dem flesta blir chef endast för pengar. Jobbet har väldigt dålig aktivitet vad jag har märkt av och det är en faktor och grund till varför det bör skärpas till på jönssons men jag tycker också att det bör ske en rensning inom kort på jönssons med tanke på hur folk bara grindar pengar och vet inget om jobbet. Jag anser att jag är väldigt lämplig då jag läst mycket inom ekonomi och ska gå ekonomi programmet med inriktning ekonomi nästa år för att sedan praktisera vidare för att bli aktiemäklare eller fastighetsmäklare så det vore riktigt kul ifall jag blev chef!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Massa, varit chef här tidigare och det är ju den viktigaste erfarenheten och då vet jag såklart hur jobbet ska styras och hur det fungerar så jag kommer få igång det på 0 tid. Sedan har jag varit anställd på flertal företag men också varit chef på tex marja lisas och vidare. Har mycket erfarenheter irl också och jag kan en del om hur kontrakt ska skrivas och hur en försäljning av hus ska genomsföras.

Hur ofta kommer du vara inne? Större del av dagen

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka