Nekad Deckz | Chef-jobb ansökan [Melvinsoder]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Deckz

Välkänd Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
1,280
Reaction score
132
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Advokats byrån

Vad heter du IRL? Milton

Vad heter du på discord? Deckz#6438

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? 2 år med pauser

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Aldrig fått se en bra rp nivå eller seriös rp nivå från advokatsbyrån, varje advokat har inte haft någon erfarenhet till rättslagar eller juridik. Rpn har alltid varit låg och därför ansöker jag nu för att förändra det. Jag ska verklighetsbasera firman så gott som det går samt att det ska bli så realistiskt som möjligt. Jag kommer förbättra en bra relation till polis och domstol för att göra upp saker lättare och få till roliga scenarion. Kommer utveckla jobbet främst med rp men även med aktivitet och anställda. Jag själv är väldigt mogen så jag hade utvecklat det bra.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har tidigare varit advokat på flertal servrar och under tiden jag jobbat så lär jag mig mer och mer. Jag har erfarenhet att kunna vara mogen och realistisk inom advokatsfirmor. Jag läser även på nödvändiga saker som kan behövas till ett förhör för att jag ska kunna hjälpa min klient att få ett rättvist straff. har även varit högt uppsatt i polis kåren så vet hur allt funkar med chefpaneler mm samt intervjuer och hantering.

Hur ofta kommer du vara inne? 5-7 timmar om dagen

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka