Nekad Deckz | Chef-jobb ansökan [GSP] FUPPE

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Deckz

Välkänd Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
1,280
Reaction score
132
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? GSP [FÖRRA CHEFEN = BANNAD]

Vad heter du IRL? Milton

Vad heter du på discord? Deckz#6438

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? 2021

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet på många olika sätt, jag är ju tidigare erfaren inom att driva företag och jobb. Har tidigare varit chef och vet hur man rpar bra. Jobbet kommer rulla på galant om jag skulle få bli chef och vi hade haft öppet otroligt ofta, liksom typ alltid 1 aktiv. Jag kommer göra jobbet mer utvecklat på bra sätt och driva restaurangen framåt hela tiden. Jag kommer koma med ideer osv för att göra jobbet roligare och mer äventyrligt för dem som jobbar hos mig. Tror det hade varit roligt om jag blev chef då jag är med i gäng och det är alltid kul att rpa vid pizzerian då. Man kan göra roliga scenarion med sina gäng och ha olika pizzafester eller liknande. Om ni ger mig en chans kommer ni se att det drivs på som tusan. Jag är med i westside och tror många där hade velat börja jobba hos mig och då kommer företaget utvecklas för varje dag.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Massa erfarenheter, Är erfaren kock eller vad man ska säga ingame samt så har jag varit chef på massa olika jobb. Tex saras , marjas osv. Jag har även varit staff på servern 3x gånger så vet hur allt ska funka och tror jag hade varit rätt person för jobbet.

ETT PAR ERFARENHETER
PA GSP
CHEF MARJAS
CHEF SARAS
PA SECURITAS [FÖR LÄNGE SEDAN]
SEDAN MASSA FLERA ANSTÄLLNINGAR.

Hur ofta kommer du vara inne? ett par timmar per dag iaf. Det mesta så kommer jag vara aktiv om jag inte är bortrest samt så kommer det alltid finnas arbetare som är aktiva på GSP.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? JA!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? NEJ!

Har du läst våra Regler? JA

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka