Accepterad Deckz | Ban överklagan (frankho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Deckz

Välkänd Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
1,280
Reaction score
132
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199239037301/

Ditt Hex-ID: 11000014c388175

Vad är din discord tagg? DeckZ#1840

Vem var det som bannade dig? Frankho

Hur lång tid var din ban? 24 h

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lall, slåss

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo jag trpr Frankho bannade mig för att han såg att jag slog en annan, men han hade tagit mitt mobil modul och hållit på sen innan väldigt mycket, denna gången slog jag han för att jag var trött och det var droppen då han sagt massa grejer om mig och andra saker. Vi fastnade mitt i detta pga att vi har bråkat sen innan alltså och nu räckte det. vi ber så hemskt om ursäkt till just dig frankho och alla staffs för detta och vi vill gärna rpa mer!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Han tog mitt mobil modul samt han snackat skit massor så jag valde att slå och sedan började ett slagsmål, jag vet att det var riktigt dumt och vi ville inte att det skulle se lalligt ut! vi ber iaf om ursäkt och ber gärna om 1 till chans! förlåt verkligen. men i min syn så vet ni inte hur han tjafsat mot mig innan och skickat folk på mig så nu när vi var själva var detta droppen för mig. Varför jag tror/vet att han även tog mitt modul var för jag hade ett på mig sedan försvann det så fort jag kom nära han

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en helt rätt ban av dig frankho men jag var trött på han pga vad han gjort mot mig IC mot denna karaktär jag rpar på också. men jag ber om en förlåtelse och hoppas jag kan få en till chans av dig frankho. jag vet att det såg lalligt ut men enligt mig var jag bara sur för vad han gjort mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. i början av min rp resa, med lite ooc IC och sånt men det var hyfsat länge sen. sedan något lall men det blev godkänt i överklagan och detta var liknande sådant eftersom folk hade hållt på mot mig innan och snodde mina grejer och sånt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Yes inte slå han utan snacka mig igenom det. och jag ber verkligen om ursäkt för allt detta och ber om 1 till chans!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut, Förlåt verkligen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Ger dig en chans till. Låt inte privata handlingar gå ut på offentliga platser.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka