Nekad Deckz | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Deckz

Välkänd Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
1,280
Reaction score
132
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199239037301/

Ditt Hex-ID: steam:11000014c388175

Vad är din discord tagg? 9deckz

Vem var det som bannade dig? Emilia

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-10-04 171904.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Helt utifrån ett missförstånd där jag testade en ped [Dess plagg samt gorilla] då jag haft tankar på att donera in för pedden då när 1pablo10 vart bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Satt och köttade don

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Från min sida felaktig men utifrån vad ni har kunnat uppfatta så antar jag väl att den är giltig med tanke på att det ser fel ut

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Bannad för runt 2-3 år sedan senast och de bansen jag har är ifrån början på rpn.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte mycket, då jag endast testade plaggen osv.. Däremot kanske checka med Emilia+ innan man skriver in sig osv.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka