Accepterad Deckz | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Deckz

Välkänd Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
1,280
Reaction score
132
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199239037301/

Ditt Hex-ID: 11000014c388175

Vad är din discord tagg? 9nemoo

Vem var det som bannade dig? IndianTechSupport

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: MostlyCloudyDay[1].png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet varför Indian valde att banna mig. Jag dupade pengar och jag står för varje sak jag gjort. Jag vet själv att det var fel men ändå hände det. Jag ångrar att jag dupade pengarna med tanke på att unive har varit en server jag spelat på ända sen unive 2021 och jag har haft väldigt roligt sen dess. Under mina år på unive har jag fått 10 bans och runt alla av dem befann sig i 2021 och tidigt 2022 så jag är väldigt icke problematisk spelare och ångrar det jag gjort. Visst att jag ångrar det men jag kan inte göra något åt jag gjort tidigare. Så ja indiantechsupport banna mig för jag dupade saker men jag var väldigt trevligt bemötande när han kontaktade mig i pm kring dupen och jag berättade direkt. Jag anmälde in hur dupen funkade och därmed just den stunden visste jag att man inte ska dupa för i slutändan ångrar du det ändå! Förstår även om indian nekar denna då det inte gått väldigt lång tid sedan jag blev bannad men det får bli ett försök.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle sova inför en långdag. Indian kontaktade mig snabbt i pm och ville prata, jag sa att vi får vänta lite med det för ska upp tidigt eller så skulle han skriva lite sammanfattat. Han skrev om att jag dupade och jag berättade som det var. Indian frågar därmed hur dupen funkade och jag berättade allt. sedan blev jag bannad från discord!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var korrekt lagd från indian och jag förstod ju såklart varför jag blivit bannad så fort jag blev det. Den var korrekt då jag bröt mot ett grovt regelbrott som förstör servern på ett dåligt sätt. Jag dupade och det är helt förståeligt att man bli bannad när man gör det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare blivit bannad 10 gånger, aldrig har jag blivit perma bannad från unive utan bara vanliga bans som pwg, lall osv i början av min rp resa. Under senaste månaderna så har jag inte fått en ban och det är närmare ett år jag inte fått en ban på än ett halv år. Men det är väl sånna bans och dem har jag ju såklart tagit lärdom av då jag aldrig bröt mot dem reglerna!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tänka lite mig för konsekvenserna innan jag gjorde något men jag tänkte inte riktigt så vid det tillfället. Så jag hade helt enkelt kunnat undvika att dupa skit och istället anmäla in som är en plikt för varje spelare. Kunnat tänka i förebyggande skäl om jag verkligen borde dupa och i efterhand fick man klar syn på att det var helt klart onödigt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Gör du MINSTA sak, då åker du ut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka