Antagen Deckz | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Deckz

Välkänd Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
1,280
Reaction score
132
Vad är ditt namn i verkligheten? Milton

Ditt discordnamn: Deckz

Ange ditt födelsedatum 9 Mars 2008

Varför ska just du bli staff? Tidigare varit staff och har koll på alla grunder som behövs för att vara staff. Är väldigt ansvarstagande och vet hur man ska agera i alla olika situationer. Kommer bidra med ansvar från min sida och även den del som krävs att utföras. Om det även skulle vara möjligt att bli satt direkt till rollen mod så hade det varit uppskattat. Har tidigare inte haft någon negativ historik inom staff teamet och inte har någon större historik på att vara problem, anl till mod är för att jag anser att det är där jag kan utöva mitt arbete som snabbast och ifall du inte skulle anse att jag hade det som krävs så är det bara att demote men det är väldigt låg sannolikhet att jag skulle göra er missnöjd

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Kriminell rpn till viss del, dvs Sociala rp till största del. Tycker att icke medlemmarna börjat bete sig bättre än vad välkända spelare gör och det är väl en bristande grund som skulle behövas åtgärdas och få bort de som inte kan hålla sig till serverns standard.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Samarbete och noggran plan men fortfarande ta det som de kommer lite. Går inte att förutse exakt hur man ska lösa problemet men därför är det bra att bearbeta problemet med tiden och tillslut så kommer problemena minska.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Vara bestämd och ansvarstagande, professionalitet kräver även att du är trygg i din roll och vet vad du ska göra i alla olika sammanhang som du kan hamna i. Du ska även såklart följa serverns alla regler och välkomna samt kommunicera med spelare på ett bra sätt.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? flesta tiden som finns över går till staff arbete men samtidigt så utför jag mina behov som jag har i mitt privata liv. Balanserar det 70/30 där 70 går till skolan och 30 till övrigt och det vill säga staff arbete. 30 är ganska mycket för staff arbete och det bör räcka för att utöva det arbete som krävs för att utveckla och behandla bristerna på servern.

Hur länge har du spelat på Unive? 4 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Mod

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Inte direkt men markerade de områden som jag har störst intresse och erfarenhet inom!

Senast ändrad:
Antagen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka