Accepterad Deckz | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Deckz

Välkänd Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
1,280
Reaction score
132
Vad är ditt namn i verkligheten? Milton

Vad heter du på discord? Deckz

Ange ditt födelsedatum 9 Mars 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Rpar varierande tider under dagarna, Oftast så åker jag runt mycket i stan eller så Jobbar jag med det yrket jag är anställd som. Är Mestadels aktiv på kvällen men också lite då och då på dagen.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2 år med pauser

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 10 Gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Du har en uppgift att rpa som en vanlig medlem men du är en person som underlättar för staffsen, Du letar aldrig problem som servervakt utan du låter problemen komma till dig. Du som servervakt kan ha uppgift att banna eller kicka folk som bryter mot reglerna men du kan också ha ansvar att reviva folk ifall dem skickat klipp på buggar mm, Samma med att Servervakter dvar bilar för att förbättra prestandan inne på unive. Så sammanfattat är man ett extra hjälpmedel för att staffsen ska kunna ta hand om dem grövre sakerna.
Du som servervakt kan endast banna i 1h genom /svban och därefter får du skicka in till staffs ifall du anser att den bör förlängas.

Varför vill du bli servervakt på servern? Har tidigare varit mod och har ett väldigt driv samt är väldigt mogen. Kommer vara aktiv och endast banna de personer jag kan avgöra begått ett regelbrott och jag kommer också vara den som har ett klipp på varje sak jag gör med mina perms. Jag är väldigt ansvarsfull. Har tidigare varit OA servervakt så det säger ju mestadels varför jag är kompetent nog för servervakt rollen.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Ett sammanfattat exempel är att du använder dina perms för att få fördelar i grejer eller scenarion. Tex revvar under skottscenario mot polisen eller andra gäng.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta den. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka