Nekad DeckeBoi | Ban Överklagan [Snake/Snak312]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DeckeBoi

Medlem
Meddelanden
103
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199192711777

Ditt Hex-ID: steam:11000014975a261

Vad är din discord tagg? deckeboi2518

Vem var det som bannade dig? @Hedgehog

Bild på banmeddelande: pban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag har fusk och använde det på unive rollspel. Det var dumt av mig att fuska på unive.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i ett skottscenario vid filmstället när inquisitor. Dom vi jagar kör in i en halv oneway. Dom börjar skjuta även fasst vi skulle låta dom laga sin bil för dom blev pittade pga DS. Sen kommer polisen och skjuter ner mig. Sedan ligger jag död i några sekunder. Sedan blir jag bannad av AC. Sedan skriver jag till hedgehog. För att det brukar ofta ske felaktiga av AC. Men han ser att

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var ingen felaktigt ban, jag erkänner att jag fuskade.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad ett par gånger innan, men inte för något riktigt stort regelbrott.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag hade kunnat fortsätta rpa på samma sätt som förut och inte börja fuska. Jag var inte riktigt någon problemspelare med 2 sifriga bans och mina bans var inte för så stora regelbrott. Så jag höll ändå en bra rp nivå. Men det var jätte dumt att fuska.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att man inte ska fuska och rollspela på ett rättvist sätt utan någon tredjepartsmjukvara.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes och igen, stort förlåt för att jag fuskade på Unive Rollspel!

Din ban överklagan har nekats. Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka