Nekad decke#7527 | Medlem ansökning [Crimson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

decke#7527

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199143578766

Vad är ditt namn i verkligheten? dexter

Vad är ditt discord namn? decke#7527

Vad är ditt födelsedatum? 11 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Jag heter Hamodi Khalid mitt liv började ganska tufft då mina föräldrar var skilda och dom ej passade bra ihop då min mamma dricker väldigt mycket då hon också misshandlade mig och min brorsa Abbo Khalid när jag var 6 och han var 7 då vi inte var så gamla så man kan säga att vi vara ganska små och inte så smarta så vi sa inget. Då hon mutade oss med godis och jag och Abbo älskar sura godisar och vi fattade inte va vi skulle göra när hon misshandlade. Efter några månader så skulle vi han en fin middag på en resturang då jag och Abbo skulle käka pasta och våra föräldrar skulle käka lite finare för och blir kompisar då hon hade druckit sprit innan hon åkte ditt då dom drack vin till maten. Efter dom hade käkat så skulle de käka efter rätt och dom skulle ta brownies då hon gick upp våran Mamma och hon svimmade av och föll ner på marken. Då hon hade fått en skada i hjärnan för hon drack för mycket alkohol då hennes kropp ej klarade av det så dom tog in henne på sjukhuset och hon fick all hjälp hon kunde men hon klarade ej sig för hon hade fått en hjärntumör. Då Hassan och Abbo bara hade kvar sin pappa då dom berättade vad våran mamma hade gjort mot oss då han inte kunde göra så mycket för hon var död men det visste ej det Hassan och Abbo då Samuel Hassans pappa behövde ta hand om Abbo och Hassan då deras mamma hade dött Hassan och Abbo kunde ej börja skolan då Samuel ej hade så mycket pengar så dom ej kunde gå i skolan. Då Samuel träffade en ny tjej som hette Rebecca som skulle bli Abbo och Hassans nya mamma då Hassan och Abbo gillade och ha Rebecca som mamma sedan blev Rebecca gravid en unge som skulle heta Abdi då samuel och rebecca hade gjort barn tillsammans. Då Rebecca skulle dra på en fest men hon kunde inte dricka när hon var gravid då hon va gravid så hon skulle på semester med Samuel och vi men Abbo fick vattkoppor så vi behövde stanna hemma Hassan Abbo och Saumel men det hindrade inte Rebecca för att åka till grekland.
Då hon gav deras biljeter till sina tjej kompisar så dom kunde åka ner ditt och ha tjej tid med varandra så dom tog första och bästa flyg ner till grekland med varandra och sen dess så dom åkte ner ditt kom dom aldrig tillbaka hit igen

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill kunna försvara mig om nån hoppar på mig och mina kompisar sen vill jag kunna skaffa jobb som typ mecko eller på autoexperten sen efter det vill jag kunna gå lite upp för och skaffa eget gäng

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med väldigt bra rp genom att jag kan avända mig bra utav /me och /sme

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska spela så att båda partnerna ska ha kul i scenariot och inte bara en:a och de ska vara en bra scenario

Hur hittade du Unive? jag hittade unive genom första gången jag kom in på fivem och så har jag sätt många twitch streamers och tik toks.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka