Nekad Deckan | Ansökan till Servervakt [slimpers]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Deckan

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Dexter

Vad heter du på discord? deckan06

Ange ditt födelsedatum 22 Juni 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Brukar iinte göra mycker dagligen men när jag är hemma så kör jag oftast unive eller cs men oftast unive annars gör jag inte så mycket

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har kört unive i 1 år och 11 månader men har lämnat discorden en gång när jag tog en pause.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://docs.google.com/document/d/1yr3wIZvbjp3Xe8W0iJ8HBAUMiAyL-2_QyblZwUTVisg/edit?usp=sharing

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att bidra med mer ögon till servern som håller koll så att folk sköter dess regler och inte gör några regelbrot och så ska servervakten bidra till bra community. Sen har severvakten mer ansvar för att dem ska va dem som dem nya Medlemarna ska se upp till.

Varför vill du bli servervakt på servern? Efter som att jag vart det innan och i den folk grupp jag befinner mig i behöver en servervakt så då väljer jag att ansöka om det efter som att det inte finns någon i den gruppen som kan hålla koll sen har jag vart på servern så länge så vill bidra med hjälp att göra så att medlemmar sköter reglerna på serven.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse kan förekomma väldigt mycket som att man skulle använda (/toggleid) för att kunna se folk bakom vägar i en skottlossning tex. Korruption är när du exempel Ressar dig själv utan anledning som tex att du behöver mat eller att du blivit skjuten i ett scenario. Abuse är typ att du blir stopad av polisen och dem väljer att söka igenom dig eller gripa dig när du har vapen på dig och du väljer då att kicka för att undan komma scenariot och för att spela för makt och pengar.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka