Accepterad Debruni123 | Medlem ansökning [K10m01]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Debruni123

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad är ditt discord namn? debruni

Vad är ditt födelsedatum? 1 Februari 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Liam Blad och är 23 år gammal, Liam har en brorsa som heter Mio. Liam växte upp med Mio för att deras föräldrar dog när dom bara var två år gamla. Liams farmor och farfar tog hand om dom nästan hela deras uppväxt. Dagen Liam fyllde 18 så
fick han en egen bil av hans farmor, han använde den bilen väldigt mycket. Han installerade ett nytt högtalarsystem samt avgassystem.
Liam var kär i sin nya bil, det var det bästa som hänt han. En dag så bestämde han sig för att han skulle på en roadtrip, han åkte runt i landet och letade efter en ny stad att flytta in i.
Han såg väldigt många skyltar om städer som lät intressanta.
Men det var en stad som stack ut lite extra för Liam. Han åkte till den staden, det var Unive.
Han hade inget medborgarskap så han behövde
ansöka om det. Liams största dröm är att jobba inom bilbranschen då han är väldigt bilkunnig och har ett stoooort bilintresse. En dag så vill han skaffa en riktigt fin bil.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med med det bästa möjliga rollspelet och jag kommer jobba hårt för att alla ska ha det roligt på servern. Jag tycker att det är viktigt att rpa så bra som man kan för att annars så blir det inge kul.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela för att båda parterna ska få ut så mycket som möjligt från scenariot. kriminella, medlemmar och icke medlemmar, man ska ändå sträva efter att båda parterna ska ha det så bra som möjligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst reglerna och förstår dom och några av dom är rdm - När man dödar nån utan en giltig anledning, vdm - När du använder ditt fordon som ett vapen, fearrp - När du inte värnar om ditt liv och tillexempel inte tar upp händerna om nån riktar vapen mot dig.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har kört på andra servers förut såsom ortenwave, valon och centic och jag har erfarenhet inom rollspel.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej det är nog allting som jag har att säga

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka