Accepterad Debruni123 | Ban Överklagan [Raxy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Debruni123

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199232483288/

Ditt Hex-ID: steam:11000014bd47fd8

Vad är din discord tagg? debruni

Vem var det som bannade dig? Raxy

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-02-12 174407.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag stog lite väl nära en polisbil när min kompis blev stoppad. Jag förstår att jag stod lite väl nära och jag kanske inte skulle ha gjort det. Jag förstår och respekterar hans beslut till 100%

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis satt i vår bil och sedan såg vi att en av våra gängmedlemmar blev stoppad av polisen så vi valde att åka dit och kolla läget. Sedan blev vi tillsagda att backa vilket vi gjorde. Sen frågade han en gång till om vi kunde backa och då backade jag ytterst lite vilket jag förstår va fel av mig och jag borde ha backat mer.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte felaktigt då jag faktiskt inte backade så mycket när han sa till mig och jag borde ha gjort något annat.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för tillexempel cyklar in på sjukhuset när jag skulle lämna min vän vid svettis

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat backa mer och inte stå så nära. Egentligen skulle jag ha ställt mig på andra sidan så det var ju mitt fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka