Nekad Debruni ! | Medlem ansökning [UniveDevil]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Debruni !

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? 𝐃𝐞𝐛𝐫𝐮𝐧𝐢#9999

Vad är ditt födelsedatum? 1 februari 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Osman Amiral och han är 23 år gammal. Osman växte upp med sin bror Omar Amiral i en liten by i Afrika. Mostafa har 2 syskon och alla blev uppfostrad av en ensam Mamma. Osman kom från en mycket fattig familj som hade det mycket tufft. De fick bo på gatorna nästan hela tiden. När Mostafa hade fyllt 16 dog tyvärr hans mamma eftersom att hon inte hade tillräckligt med pengar. Osman och hans två syskon fick leva på rester i soptunnor och dricka smutsigt vatten. En dag bestämde sig Osman och hans syskon att de skulle försöka gå från den lilla byn till en stad där de kanske skulle kunna ha det bättre. Det sparade mycket mat och vatten och började gå mot staden. På vägen attackerade en orm en av Osmans syskon och senare avled hans syskon. Nu var det bara Osman och Omar kvar som fortsatte att gå mot staden. Efter 7 timmar var de äntligen framme. De bestämde sig för att bosätta sig under en bro med många andra människor. Efter några dagar i staden hittade Osman en person som kunde hjälpa han med att flytta till Unive om förhoppningen om ett bättre liv. Han lämnade sina syskon och åkte till Unive. Han blev sedan vän med flera personer som höll på med att meka med bilar. Osman älskade att uppgradera, styla och trimma bilar men han vill inte bli mekaniker. Osmans dröm är att bli Kriminell och skaffa mycket vänner och gå med i ett kriminell nätverk.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med rolig rp som skapar fina minnen som man kan tänka tillbaka på senare. Jag har över 550 timmar på FiveM så jag har rpar ganska mycket. Jag bryter inte mot regelbrott.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela för att båda parterna ska ha kul. Tillexempel ett bankrån, om du klarar bankrånet och sedan blir tagen av polisen så har båda parterna haft kul och vunnit.

Hur hittade du Unive? Genom vänner och twitch

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka