Accepterad Debruni | Medlem ansökning [Demon] [Junioren]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Debruni

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? .Debruni#4597

Vad är ditt födelsedatum? 02 01 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adrian Vestberg och han är 19 år gammal. Adrian växte upp med sin bror Jason Vestberg i en liten by i sverige. Adrian har 2 syskon och alla blev uppfostrad av en ensam Mamma. Adrian kom från en mycket fattig familj som hade det mycket tufft. De fick bo på gatorna nästan hela tiden. När Adrian hade fyllt 16 dog tyvärr hans mamma eftersom att hon inte hade tillräckligt med pengar. Adrian och hans tre syskon fick leva på rester i soptunnor och dricka smutsigt vatten. En dag bestämde sig Adrian och hans syskon att de skulle försöka gå från den lilla byn till en stad där de kanske skulle kunna ha det bättre. Det sparade mycket mat och vatten och började gå mot staden. På vägen attackerade en orm en av Arvids syskon och senare avled hans syskon. Nu var det bara Arvid och hans en av hans syskon kvar som fortsatte att gå mot staden. Efter 7 timmar var de äntligen framme. Dem bestämde sig för att bosätta sig under en bro med många andra människor. Efter några dagar i staden hittade Arvid en person som kunde hjälpa han med att flytta till Unive om förhoppningen om ett bättre liv. Han lämnade sina syskon (Jason följde med) och åkte till Unive. Han blev sedan vän med flera personer som höll på med att meka med bilar. Arvid älskade att uppgradera, styla och trimma bilar. Arvids dröm är att bli anställd hos t.ex en bil mekaniker eller trimmer Arvid är mycket skicklig på att meka med bilar

Vad kan du bidra med till serverns RP? många bra scenarion och seriös rp och om någon gör fail rp så skriver jag i ooc att det är fail rp och om någons bil är sönder mitt på vägen kan jag putta den bort från vägen.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska göra scenariot roligt för båda parterna och att inte bara spela för att just du ska vinna

Hur hittade du Unive? Min kompis spelar där och jag ville testa (har sett många streamers) tillexempel Lexty eller drobz.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka