Nekad Debroskii199 | Medlem ansökning [Maxxxxx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Debroskii199

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Danne

Vad är ditt discord namn? Debroskii#4248

Vad är ditt födelsedatum? 28 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Debroskii Svenson han är mörkhyad och har medel långt hår han är 18 år gammal från Sverige/Stockholm det var en morgon han var i skolan han gör alltid kaos i skolan så dem skickade alltid ut han från skolan men denna just dagen var han på väg
hem och såg tre grabbar dem ropade på han och då så började han få mer kontakt med dem och dem hära var inte bra vänner dem var värre han och mer kriminella än han. dem tjuvade mycket och det ledde till sos inblandad och föräldrar men han fortsatte fortfarande med det han gjorde samt bax rån bekna sälja stulna kläder/mobiler/cyklar/mopeder/krossar och bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med rolig samt hög RP nivå då jag tidigare spelat på servern och andra servrar innan. Jag kommer också att se till så att min omgivning får rolig RP. Jag kommer också att bidra med roliga scenarion. Jag kommer också se till att båda parter i ett scenario får rolig RP.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att du inte alltid behöver vinna ett scenario. Till exempel om du blir kidnappad så måste du lyssna på instruktioner från kidnapparna. Så du gör i riktiga livet så ska du göra i Unive som jag kommer va med och bidra på.

Hur hittade du Unive? mina vänner introducerade den till mig vilket tycker jag var bra

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka