Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/DebbX/
Vad är ditt namn i verkligheten? Tim
Vad är ditt discord namn? DebbX#0838
Vad är ditt födelsedatum? 11 April 2006
Berätta om din karaktär. Han heter Glen Bosseson och han är född 1956 och har en brinnande passion för bilar. När han var liten så jobbade han med sin far i garaget dag ut och dag in under den resan/min barndom mer och mer erfarenhet inom billar. Han är en väldigt prat glad person och älskar folk. Men kan även bli arg när folk inte beter sig.
Varför ska just du bli whitelistad? För jag ser detta som en bra möjlighet att utvecklas inom rp världen. Jag skulle vilja ha ett whitelistat jobb för att jag tycker att det är roligare och man lär sig mer.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För det är en väldigt bra svensk server som jag kommer spendera många timmar på.
Hur hittade du Unive? Blev tipsad
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha en så rolig upplevelse som möjligt för både mig och andra.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Tim
Vad är ditt discord namn? DebbX#0838
Vad är ditt födelsedatum? 11 April 2006
Berätta om din karaktär. Han heter Glen Bosseson och han är född 1956 och har en brinnande passion för bilar. När han var liten så jobbade han med sin far i garaget dag ut och dag in under den resan/min barndom mer och mer erfarenhet inom billar. Han är en väldigt prat glad person och älskar folk. Men kan även bli arg när folk inte beter sig.
Varför ska just du bli whitelistad? För jag ser detta som en bra möjlighet att utvecklas inom rp världen. Jag skulle vilja ha ett whitelistat jobb för att jag tycker att det är roligare och man lär sig mer.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För det är en väldigt bra svensk server som jag kommer spendera många timmar på.
Hur hittade du Unive? Blev tipsad
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha en så rolig upplevelse som möjligt för både mig och andra.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej