Accepterad Deathisastate | Medlem ansökning [BATTULGA] [Rosengard]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Deathisastate

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198975560001

Vad är ditt namn i verkligheten? Christopher

Vad är ditt discord namn? Deathisastate#0016

Vad är ditt födelsedatum? 11 Oktober 2002

Berätta om din karaktär. Melviin Gustav Jansson är en 19-årig P.P.E. student ursprungligen från Quebec som adopterades till Värnamo där han har vuxit upp till att gilla camping, pussel och att stjäla godis från spädbarn. Han är stabil och snäll, men kan också vara väldigt sadistisk och lite stum. Han är en fransk muslim som definierar sig själv som Heterosexuell och går just nu på Chalmers tekniska högskola där han studerar filosofi, politik och ekonomi. Fysiskt är Josh i ganska bra form, han är lång med olivskinn, ljust hår och gröna ögon. Han växte upp i ett medelklassområde där Han växte upp i ett lyckligt familjehem med två kärleksfulla päron. Fast sin bakgrund sysslar han med inget bra, dåligt umgänge har orsakat denna förändring då vänner till vänner har introducerat honom till en värld bakom gardinerna. Han har utvecklat ett intresse inom bilar då han precis tagit sitt körkort, men har som vana att köra för snabbt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Det är fråga som är relativt svårt att besvara. Jag har blivit mycket intresserad i Svenska RP servrar då jag har tidigare kört på flera brittiska servrar och ville upptäcka vad den svenska scenen hade att erbjuda. Jag blev först intresserad av Unive när en "bekant" till mig hade unive.se i hans bio, men det tog lite tid innan själv först valde att lägga min tid att söka upp och läsa om unive. Det verkar som en av de största om inte den största Svenska RP servern inom FiveM, vilket möjligör en bra RP upplevelse då det finns alltid personer som kan delta. Är relativt trevlig och lägger en hel del tid på spel som intresserar mig. Vidare kan jag bidra med realism vilket är något RP servrar behöver och nyttjar från.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Som jag tidigare skrivit är det faktumet att ni verkar vara störst och bäst i nuläget och vill gärna uppleva det med er. Vidare faktumet att ett antal personer som har tidigare lirrat med har rekommenderat denna server med deras discord bios.

Hur hittade du Unive? Genom en bekant på discord som jag har lirat flera spel med tidigare.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har som mål att skapa nya förhållanden med nya människor och nya upplevelser. Inom RP kan det bli väldigt roligt beroende på olika sammanhang vilket jag och andra kan nyttja av. Min karaktärs plan är nog att bli trafiklärare och kommer nog utveckla det inom den linjen.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att skapa en lärorik och rolig upplevelse som antal kan delta i. Vidare även ha roligt och delta i så många evenemang eller aktiviteter som möjligt. RP är roligt så länge det hålls just till RP, andras engagemang hjälper ju alltid till.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag är inte en aktiv deltagare i en annan server för tillfället.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår.

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen!
:unive:

Tillbaka