Nekad Death | Medlem ansökning [SAAB]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zveft

Icke Medlem
Meddelanden
101
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199135475381/

Vad är ditt namn i verkligheten? Arian

Vad är ditt discord namn? Death?#0981

Vad är ditt födelsedatum? 17 September 2006

Berätta om din karaktär. Alberto Sakim, namnet på min karaktär, är en 23-årig invandrare till Sverige. Han har kämpat i den här delen av världen och blir alltid hoppfull. Alberto anlände till Sverige med sin bror, Abdi Sakim, en polis för tillfället. Tidigare, medan Alberto bodde i Afghanistan, brydde han sig inte riktigt om skolan eftersom han trodde att han skulle klara sig bättre utan den. Han ångrar sig nu och vill spola tillbaka klockan. De flesta av Albertos kompisar från hans tid i Afghanistan är antingen borta eller för fattiga för att kunna kontaktas. Alberto reste till Sverige för att göra en nystart och visa för Abdi att han kunde försörja sig själv. Eftersom Alberto är modig och hängiven alla han möter, kommer Alberto att göra sitt bästa för att möta sina rädslor. Alberto kämpar för att lita på människor som antingen döljer saker för honom eller knappt interagerar med honom. Alberto är verkligen intresserad av att jobba som säljare men kommer sannolikt inte att bli anställd.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Att vara en pålitlig person och ett stort fan av rollspel är anledningarna till att jag borde gå med i Unive. Sedan jag skaffade en dator har jag spelat mycket rollspel. Möjligen för att se till att alla har kul på servern och för att bidra till det med fantastiskt rollspel. Jag respekterar alla jag möter, även om jag inte gillar dem, vilket kan vara hur jag skiljer mig från andra spelare. Jag tror att alla har möjlighet att bevisa att de kan avancera vid efterföljande tillfällen. Som sagt tycker jag om rollspel, och jag har mycket erfarenhet av att göra det, efter att ha ägt en server två gånger och tjänstgjort i mycket höga staff positioner. Som alla andra kan det ibland gå överstyr, men jag ska göra mitt bästa för att visa serverns briljans.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att göra ett bra rollspel, försöka hjälpa Unive att växa så mycket jag kan, jag kommer att spela med allvar och naturligtvis ha kul. Jag strävar efter att bidra genom att föregå med gott exempel för de som inte har spelat så länge som jag har gjort och jag vill vara en bra förebild för dem som har. Se till att servern kommer att rekommenderas starkt av majoriteten av människor och, idealiskt, förändra människors uppfattning om servern

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att du spelar i syfte att ha kul och vinna snarare än bara för dig själv. Ett exempel skulle vara att behandla officerare lika. Du är modig nog att ta risker även om du kan förlora.

Hur hittade du Unive? Min vän som är nuvarande en medlem i servern.

Hur tar jag min intervju?. Jo du tar din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD".

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka