Nekad Death | Medlem ansökning [Nisse47]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zveft

Icke Medlem
Meddelanden
101
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199135475381/

Vad är ditt namn i verkligheten? Arian

Vad är ditt discord namn? ! Death?#0981

Vad är ditt födelsedatum? 17 September 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alberto Sakim, broder till Abdi Sakim. Alberto är 23 år gammal, kom till Sverige med Abdi. Alberto har haft det tufft sedan första dagen han kom till Sverige. Alberto kommer behöva leta efter arbeten för att kunna förse för framtiden. Alberto har inte haft något intresse att vara polis som Abdi. Innan han och Abdi kom till Sverige så hade Alberto lite lättare. Alberto var inte född i samma land som Abdi. Alberto var född i Afghanistan och hade det väldigt bra där när det kommer till skolan. Albertos intressen är inte likt som Abdis. Alberto gillar mer av kriminalitet, dock så är han inte modig nog för att kunna bryta lagen. Alberto gillar att köra bil och brukade göra det i Afghanistan. Det fattiga livet Alberto lever med just nu hoppas han på ska förändras.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Slutade med rp men min vän visade Unive och skulle vilja prova det. Dessutom så skulle jag vilja göra något under fritiden och tyckte att spela på Unive skulle vara en bra idé.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kommer att bidra till servern är seriös och hög kvalite rp. I alla scenarion så kommer jag se till att alla får vara med och ha en bra tid och så kommer jag sätta mål på servern men en av dom kommer inte vara att vinna alla scenarion som jag kommer vara med på.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ett exempel kan vara att jag kommer inte behlva vinna alla scenarion som jag spelar på. Inom min åsikt så blir det roligare och man själv inte vinner och få se andra vinna.

Hur hittade du Unive? Min vän som är nuvarande en medlem i servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka