Accepterad Deandil | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Deandil

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Josef

Vad är ditt discord namn? deandil

Vad är ditt födelsedatum? 12 Maj 1994

Berätta om din karaktär. Tja min karaktär heter Gubbe Bengtsson, han är en 24 åring man som kommer från Stockholm där hans föräldrar hade ett litet skruttigt hus, han och hans bror hade knappt någon mat och dom fick inte gå i skolan för sina föräldrar eftersom dom tyckte att han och hans bror var misstag som endå inte skulle klara någonting inom arbetsbranchen. Gubbe hade andra tankar och började gå till skolan i smyg för att han hade en dröm och för att skaffa fler vänner. Gubbe märkte snabbt att han skulle ha en svår tid i skolan på grund av hans kläder, lukt och kunskap. Gubbe blev mer sedd av alla i skolan och blev snabbt mass mobbad av alla på skolan till och med yngre, eftersom han hade brist på bra mat hemma så var han väldigt klen och smal vilket gjorde så att han inte vågade försvara sig själv. Gubbe började i 5:an men blev snabbt ned skickad till 3:an för han var så osmart vilket också ledde till att Gubbe hade det svårare att skaffa vänner i skolan men eftersom Gubbe är så engagerad att inte fortsätta i sina föräldrars fotsteg så sprang han igenom hatet. Gubbes föräldrar märkte ingenting för att dem var alltid ute och drack, det var nämligen så att hans föräldrar slog han varje kväll eftersom dem behövde nån att ta ut sin aggression på. Gubbe kämpade igenom skolan och kom ut som A student i 9:an med garanterad ljus framtid tills han kom hem en dag efter skolan då han såg sina föräldrar hängandes i garderoben helt livlösa, de hade lämnat ett meddelande till sina barn där det stod lite kortfattat att dem skäms hur dom behandlat Gubbe och hans brorsa och att de inte förtjänade sina barn. Gubbe hade det redan svårt men detta påverkade hans liv så jädrans negativt att det inte kan beskrivas med ord. Gubbes betyg sänktes drastiskt och några dagar senare fick han reda på att hans brorsa hade dragits in i det kriminella livet men det hade Gubbe redan på känn på grund av hans snabba personlighetsförändring. Efter några veckor av lidande så behövde Gubbe gå vidare i livet och börja kämpa i skolan igen även fast de deprimerade tankar han fått av de senaste händelserna vilket hjälpte lite mot hans trauma för att han träffade en trevlig och fin tjej som snart skulle bli hans tjej, Gubbes tjej gjorde så att hans liv gick som smör han fick A igen i alla ämnena och han började gymma så att han kunde bli populär. Gubbes liv gick väldigt bra han är nu väldigt glad med sitt liv och alla hans vänner i omgivningen, han byter jobb lite här och där men det ändrar inte Gubbe från att leva livet som om det vore hans sista dag, Han har en fin Saab som han cruisar runt med kompisarna Bobby, Ragnar, Per och Frank da goon. just nu ser det ut som Gubbe lever sitt bästa liv med sin fru och sina två barn, nu är det bara dags för Gubbe Bengtsson att komma ut i staden och skaffa ett rejält jobb som han kan ha för resten av livet och bygga sig upp i staden tills alla känner igenom honom som en legend och där är han nånstans nu.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga och bra scenarion med alla möjliga personer på servern, jag kan bidra till skrattstunder i stora mängder så många som är inne på unive har en bra stund och att när dom tänker på att gå in på servern så tänker dom på de roliga stunder de haft med mig och mina kompisar så att dom vill komma in och rpa och skaffa roliga stunder. Jag kan bidra till att fler på servern som till exempel bara går runt och har inget att göra på servern kommer in i kompis grupper som gör att fler personer känner sig välkomna och har något att göra på servern. Vet inte så mycket mer jag kan bidra till men i alla fall roliga scenarion, seriös rp och en man som aldrig bryter regler och tar vara på varje sekund på Unive speciellt nu på sommarn när man kan vara uppe och har en möjlighet att göra alla kvällar till en rolig stund med alla kompisar på Unive.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att när man till exempel är i ett scenarion som handlar om att antingen en själv eller någon annan förlorar ett föremål så strävar man inte alltid att man ska vinna det scenariot vilket kan leda till att man går så långt att man bryter en regel eller gör något som försämrar rp utan att man i stället gör alla scenarion med så bra och realistisk rp som det går och att man har det roligt och tänker på hur motparten i ett scenario också kan ha det roligt och ha det bra. Man vill ju aldrig göra ett scenario så att en annan medlem blir arg eller ledsen utan att alla har en bra stund på servern.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst alla regler på Unive, RDM Är när man dödar en annan spelare utan bra anledning till exempel om någon säger något dumt ska man inte döda den för det hade man aldrig gjort IRL. VDM Är när man använder sitt fordon som ett vapen alltså kör på någon för att få kål på någon som försämrar rpn jätte mycket för att man får inget långt och bra scenario eftersom att få en bil på en dödar en på en gång vilket inte blir nå bra rp. COPBAIT Är när man försöker få en polis efter en för att det är roligt även om det skulle leda till fängelse eller böter vilket ingen i verkligheten skulle göra eftersom det är bara korkat och, Sedan är det mycket enklare att fly från en polis i fivem än i verkligheten därför gör nog många personer polis jag scenarion för att det är roligt och det händer något vilket är väldigt orealistiskt. FAIL RP Är när man gör väldigt dåliga scenarion, man rpar inte på så mycket som man ska göra till exempel på skador eller när man ska vara rädd ingame, man har då bidragit till att göra ett scenario dåligt. POWERGAMING 1 Är när man till exempel kör in i en vägg och ej rpar på sina skador som om inget har hänt vilket man nog inte gjort IRL, man ska alltså rpa på sina skador när ens karaktär skadar sig ingame. POWERGAMING 2 Är när man bara rpar för att bli rikast på server och strävar efter makt och pengar, man rpar inte för roliga scenarion och bra stunder med alla på servern

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja spelat i 3 år tidigare på unive

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har spelat på unive tidigare, men varit bortrest några månader. nu blev jag sugen igen, jag har hållt bra rpnivå som polis, nu vill jag testa på krim

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka