Nekad Deandil | Ban Överklagan [Grodan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Deandil

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198005900439/

Ditt Hex-ID: STEAM_0:1:22817355

Vad är din discord tagg? Deandil

Vem var det som bannade dig? ebsifj

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-06-26 183803.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag sa transa.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. när jag gick fram till en tjej på piren, så snacka jag normalt först, sen när tjejen snackade så lät hon som en kille, då frågade jag henne om hon va en transa då man kan opera sig till tjej.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. för hen lät som en kille men va tjej i spelet

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har läst genom reglerna

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? kanske bara varit tyst och gått därifrån

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Grejen är dock att vi många gånger tagit upp detta med respekten för våra kvinnliga rpare här på Unive men oavsett alla påminnelser osv så lyssnar folk inte.

Du hade kunnat ställa 1 tusen andra frågor men väljer att fråga henne om hon är transa? Varför?

håller med dig, men då får killen rpa som en tjej då han prata som en kille. har all respekt för alla kvinnor och att fler ska joina servern

hoppas ni kan kolla över mitt ärende då det inte har gått rättvist till

Detta är en RP server, man går inte fram till en kvinna med mörkare röst och frågar "är du transa?". Du hör själv hur sjukt det låter. Vill att du tänker till, tar åt dig av bannen och läser våra regler. Samt så vill jag att du utvecklar mer.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka