Accepterad DeadEy3Fan | Medlem ansökning [Bizzy] [Shasta]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

DeadEy3Fan

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? DeadEye#9999

Vad är ditt födelsedatum? 18 Februari 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alexander Winchester född 2000-07-30 det vill säga 22 år. Alexander växte upp i en småstad, båda föräldrarna var alkolister och Alexander fick sällan lugna kvällar hemma. Alexanders pappa Ulf var påverkad varje kväll och Alexander var ofta slagpåsen då pappan ofta tog ut sin ilska genom att skrika och slå Magnus. Under dagarna i skolan hade Alexander det mycket tufft det var sällan Alexander kropp var utan blåmärken. Han var hårt mobbad och beslutade sig en dag för att inte längre gå till skolan. Alexander spenderade mer tid hemma med sin påverkade pappa men en dag fick detta ett slut. Ulf slog Alexander så mycket att Alexander blev medvetslös och blod rann över golvet. Mamman som för en gångs skull inte var påverkad ringde ambulans så Alexander överlevde mardröms natten.

Efter en vecka på sjukhuset bedömdes Alexander frisk nog att lämna sjukhuset men inte för att åka hem. Istället blev Alexander placerad hos Soc och växte där upp under sina sista år till han blev myndig. Under dessa år hade Alexander funnit sina intressen det bästa Alexander visste var att gå på promenader i naturen och läsa tidningen om allt som hände i världen. När Alexander var myndig flyttade han in till staden för att försöka fortsätta sitt liv utan att tänka tillbaka på den hemska barndom han hade. Idag är Alexander största ambition i livet är att hjälpa människor på alla tänkbara sätt och leva ett liv utan ondska och elakhet.

Hans intressen idag är som de var hos Soc för många år sedan, att gå på promenader i naturen och läsa tidningen han har även funnit något som lockar honom till gymmet vid stranden. Alexander försöker se gott på livet och visar alltid sin positiva sida. Vissa kvällar är det dock tufft för Alexander då han fortfarande, nästan 30 år senare ser till tillbaka på sin barndom. Trots detta har Alexander funnit sätt för att anpassa sig så hans barndom inte ska störa hans vardagliga liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tycker att när jag RPar så har jag en väldigt rolig och seriös karaktär. Jag tror att min RP kan påverka servern väldigt positivt. Jag är väldigt duktig när det gäller till att hålla regler och att följa dom men ochså att andra ska göra likadant och jag är en allmänt skön person och trevlig

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man RPar så att motparten i scenen vinner. Man måste inte hela tiden vinna och ibland kan man låta andra vinna den eller vad som hälst men man får vi såklart vinna ett scenario också.

Hur hittade du Unive? Har kollat på streamers som körde på multistaden och bestämde mig att gå med i dc servern för några månader sen men har väntat till nu innan jag ansökte för whitelist.

Tillbaka