Nekad de e nice | Medlem ansökning [wahlstrom]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

de e nice

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Flirken/

Vad är ditt namn i verkligheten? Filip Fredriksson

Vad är ditt discord namn? Fredriksson#8684

Vad är ditt födelsedatum? 4 April 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter jockar jocke Han är ifrån finland ursprungligen Han gick ej till skolan när han var yngre för att han blev utsatt för mobbning och alla var alltid dum emot honom för att han var kort men som tur hade han sin släkt o under massor av år av mobbning och uthängande så har Jockar alltid fått lita på sig själv o samt byggt upp ett hat för människor som mobbat han och är dum emot han det är en ilska ingen skulle vilja se.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag vill testa spela på unive fullt ut eftersom den servern jag spelade på har dött

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det är många spelare bra rp lätt att få penger och billiga bilar och många gäng

Hur hittade du Unive? jag började spela på unive när det hette multistaden fast då kunde jag inte rpa

Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha så kul som möjligt och att spriga glädje och va seriös

Vad har du som mål att uppnå på Unive? hitta mer polare och ha kul rp

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? ja lite på avail frö mina polare spelar där

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka