Nekad de e nice | Medlem ansökning [Flygplan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

de e nice

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Flirken/edit/avatar

Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? Fredriksson#8684

Vad är ditt födelsedatum? 4 April 2007

Berätta om din karaktär. Han är 30 år och heter Zlatgo Armanovic och är urspungligen från svensk/finsk den mästa delen hans rötter är hel svenne som han vet och han har en kriminell bakgrund eftersom hans pappa och bror är groft kriminella.
Zlatgo hade inte den lättaste uppväxten i Sverige men han har fått lärt sig mycket av sin pappa och bror där att man ska visa andra respekt och heder. Hans bror hade
begått många brott där men efter några år vart Zlatgos bror mördad och att han hade känna lite pengar från den kriminella världen så då valde han flytta från finland
och sluta upp med det kriminella han hålde på med och försökte hitta ett jobb långt ifrån vart hans ursprung var till ett bättre ställe sverige där han såg
sin chans att bygga upp sin karriär på något annat han hade mycket bilar på huvudet och ville bli bilförsäljare men det var svårt för han hade aldrig gått i skolan
och då hade han ju inga betyg så då blev det svårt att hitta jobb och när han kom fram till den platsen dit han flyttade så visste ingen vem han är och där han nu
försöker bygga upp sitt självförtroende och till och med sin karriär men det gick inte så bra fö efter bara 3 år senare så hamnar han på sin gamla vanor och blir kriminell

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem på unive för jag känner att det är dags att lämna min gamla server och jag har hört att det är välfigt bra rp och många roliga spelare

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för att servern har riktigt många splelare bra rp och mina polare spelar på den

Hur hittade du Unive? jag hittade unive 2020 typ maj när den hette multistaden min polare visade mig men jag spelade dirket inte rp gick mest runt och pratade med folk

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med att spela på denna server är att leva ut rp en till fullo och klara av så många lägen som möjligt utan stress. Men jag vill också hjälpa servern eftersom att jag har läst alla regler så vill jag använda mig av dom kunskaper jag har men också fortsätta lära mig mer om den här servern och att inte kunna koma in i t.e.x passiv mode så med det sagt skulle jag vilja gå med för att spela ut unive till fullo och hjälpa andra

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att vara snäll mot alla men också vara hård mot dom som gör fel och alltid följa serverns regler.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej det är jag inte längre

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår till 100%

Tillbaka