Nekad de du213123213 | Medlem ansökning [Ralle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

de du213123213

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? emil

Vad är ditt discord namn? dedu2131

Vad är ditt födelsedatum? 11 December 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär heter kalle svensson och han e 24år gammal och har jobbat med att vara polis men han hadde en bror som var lite äldre än han och det var en kriminell som döda han och sedan des har han varit kriminell och han innan så har han haft en bra uppväxts han och hans bror var bästa vänner bråka knappt och han har inga framtids planer han vill bara ta dagen som den kommer och ta vara på livet men det kan ändras med tiden

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med gott RP och socialt RP inget lallande aktiv spelare samt kanske Krim RP

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? tempel att jag gör ett rån och jag e trevlig mot polisen och ge dom en chans och inte bara vinna alla scenariot det sak vara roligt för båda

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM står för att man ska inte köra fram till någon och skjuter ner dom utan anledning och VDM står för om jag tar en bill och andvänder som ett vappen

Har du någon erfarenhet inom rollspel?

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har dyxleki

Nekad.
Anledning:
Utveckla frågan "Berätta om din karaktär." & "Har du någon erfarenhet inom rollspel?"

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka