Accepterad de du v2 | Medlem ansökning [MalleDalle340]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

de du v2

Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? oskar

Vad är ditt discord namn? dedu000

Vad är ditt födelsedatum? 6 Augusti 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: kalle svensson 24år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig bestämd smart

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Kalle Svenson är en 24-årig karl som har ett stort intresse för bilar. Han växte upp i en liten stad och har alltid haft en passion för fordon, särskilt för deras konstruktion och prestanda. Kalle började intressera sig för bilar redan som ung, när han och hans pappa ofta meckade på gamla bilar i garaget. Det var då han lärde sig grunderna i bilteknik och utvecklade en fascination för både klassiska och moderna bilar. Nu som vuxen har Kalle ett brett kunnande om bilar och arbetar som mekaniker på en bilverkstad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med väldigt hög rp samt göra så att andra spelare och ej ha så låg nivå på sin rp. kommer med bidrag med att motparten ska ha kul i ett scenario.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att man bara spelar för att vinna i ett scenario. att man ej ska spela bara för att vinna ett scenario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja jag fear rp vilket var väldigt dumt lärt mig av detta.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm dödar nån utan anleding vdm man får ej använda sin bil som vapen powergaming man bara spelar för sin egna visst kan va att du inte rpar när du krockar eller bara spelar för o vinna

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Hej @de du v2

Jag vill att du utvecklar frågan Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario

du har 24 h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Hej @de du v2

Jag vill att du utvecklar frågan Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario

du har 24 h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.
att du bara rp för att vinna att du ej rpar för att den andra parten ska ha kul om vi säger så här ifall jag e kriminell och gör ett rån du ska jag inte bara rpa på att vinna scenariot utan rpa så både jag och poliser/motparten har ett roligt scenario. om jag har kidnappat nån som krim ska jag ej bara rp för jag ska ha kul och ge den kidnappade en skans att överleva inte bara döda han och så han jag kidnappar med får de kul

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka