Nekad de du v2 | Medlem ansökning [Banglorion]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

de du v2

Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? oskar

Vad är ditt discord namn? dedu000

Vad är ditt födelsedatum? 6 Augusti 2009

Berätta om din karaktär. Kalle Svensson är en 28-årig man som bor i en liten stad i Sverige. Han har alltid haft en passion för spel, men under de senaste åren har hans intresse förvandlats till ett problematiskt spelberoende. Kalle arbetar som acer, och hans dagar är ofta fyllda med arbete framför datorn, vilket gör att han lätt faller för frestelsen att spela efter jobbet.

Kalle har en charmig personlighet och är omtyckt av sina vänner, men hans spelande har börjat påverka hans relationer negativt. Han tillbringar långa nätter framför skärmen, vilket leder till att han försummar sina vänner och familj. Många av dem har uttryckt oro för honom, men Kalle förnekar ofta att han har ett problem. Han ser spelen som en flykt från verkligheten, där han kan vara en hjälte och uppleva äventyr som hans vardag saknar.

Det som en gång var en rolig hobby har blivit en källa till stress och ångest för Kalle. Han har spelat bort pengar som han egentligen inte har, vilket har lett till ekonomiska bekymmer. Trots detta har han svårt att sluta, eftersom spelen ger honom en känsla av kontroll och prestation som han saknar i sitt liv.

Kalles resa handlar om att konfrontera sitt beroende, förstå vad som drivit honom dit, och söka hjälp för att återfå balansen i sitt liv. Genom terapi och stöd från vänner börjar han så småningom inse värdet av verkliga relationer och den harmoni som finns bortom spelvärlden.