Nekad De du | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

De du

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Loke

Vad är ditt discord namn? Lokis

Vad är ditt födelsedatum? 22 Maj 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lukas Eriksson och är 34 år gammal han är en laglig person som gillar att mecka med bilar han har det inte svårt med vänner och så då han har många som han känner. Lukas är också väldigt stilig så han har det lätt med tjejer, Lukas är väldigt social och gillar sporter hans favorit sport är fotboll då han kört det under hela hans barndom och var när att komma med i allsvenskan, men han behövde släppa fotbollen när han fick ett barn som heter Lisa och är idag två år gammal. Lukas är ofta på fester men han brukar inte gå på så många på grund av att han har ett barn och då kommer det saker imällan som hindrar honom att gå på fester. Men snart så fyller Lisa år och Lukas har en stor present på G som han har planerat i fyra månader.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En god och social rp där båda partierna alltid kommer ha det roligt, jag kommer också bidra med en mogen och seriös rp som gör att folk ska kunna få en sån bra känsla som bara möjligt jag kommer rapportera buggar och spelare som bryter mot serverns regler då jag tycker det är viktigt att få bort alla omogna spelarna som är här för att förstöra serverns rp, sen kommer jag vara aktiv mycket kommer vara inne cirka 9 timmar pär dag och se till att rpn blir så bra som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man måste kunna spela så att motparten som spelar också alltid ska kunna ha en rolig rp fast att han kanske inte vinner alla scenarion så ska motparten också kunna ha en rolig rp med dig så om jag skulle döda en person så ska inte han behöva ha en tråkig rp där han bara går i förlust då han också ska känna att detta är roligt om han T.ex blir kidnappad eller något liknande

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst alla era regler här är några. RDM det står för att man dödar någon utan anledning som att jag skulle ta en pistol gå till en person som jag inte vet vem han är och döda honom det är RDM. VDM det är att du använder ditt fordon som ett vapen som att köra in i allt och alla det är VDM. Powergaming det är om jag till exempel krokar i jätte hög hastig het och sen så rpar jag inte på mina skador utan jag bara kör iväg om man gör det så bryter man mot regeln Powergaming. Jag kan massa fler fast orkar inte rabbla upp alla

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja då jag kört FiveM i lite mer i ett år och kan alla grund regler som alla serverar har och sen så har jag varit delägare på många serverar så jag kan mycket om rollspel

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej faktiskt inte.

Nekad. Vänta 1 vecka efter godkänd p-ban överklagan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka