Accepterad De du | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

De du

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199510087464/

Ditt Hex-ID: 11000015c606728

Vad är din discord tagg? lokissnokis

Vem var det som bannade dig? Siggeed

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-01-26 215401.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag ska ta allt från början det var så att jag var polis hade nyss ansökt om det vart godkänd som studerande sen två dagar senare så var det en grunutbildning så jag valde att gå på den och ja körde igenom den sen så fick vi svar och jag vart nekad alltså inte godkänd så jag vart lite irriterad över det så jag valde att fråga han som var grundutbildare om man kan köpa upp sig i rank som polis och sa inte jag ger dig så mycket pengar om du höjer upp mig, det jag gjorde var att fråga sen så var jag också ny till FiveM och visste inte så mycket om FiveM's regler så bra och det var någon gång i april 2023 som jag vart bannad men det var ju ett tag sedan så jag har lärt mig mycket under detta typ halvåret som jag varit bannat i men nu kan jag alla Roleplay grundregler som dom flesta servrar använder kan även alla Unive's regler och jag har ju lärt mig mycket och ting så snälla ge mig en extra till skans ni kommer inte ångra er jag lovar på min mammas död och min pappas. Men jag tror att Unive's staffs valde att banna mig för att det trodde att jag hade försökt köpa roller men jag hade igentligen bara frågat en fråga.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i min gamingstol och kolla på youtube chillade helt enkelt efter att jag hade varit på en grundutbildning som jag vart nekad på och hade frågat grundutbildaren om man kunde köpa upp sig i rank inom polisen men då tog dom det som att jag hade sagt att jag ger dig pengar om du höjer upp mig inom polisen. Men det som hände precis innan var att jag chilla då och sen fick jag ett meddelande av eran bot att jag var bannad från Unive permanent.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle vilja säga en felaktig för att jag frågade grundutbildaren bara en fråga och tvinga han inte att höja upp mig för riktiga pengar, jag vet också att det var en dum fråga och trodde inte att det skulle hände så mycket men nu ett halv år senare har jag ett mycket bättre konsekvens tänk och vet vad jag gör när jag rpar och vill hjärna tillbaka då jag har många vänner där så snälla ge mig en till skans ni kommer inte ångra er jag kommer bidra med en jätte bra rp nivå jag lovar och svär jag vill så hjärna tillbaka till mina vänner här och jag vill så hjärna kunna rpa på just Unive med dom också så snälla :(

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var ett halv år sen som jag spela här på Unive så jag kommer bara ihåg en ban det var när jag krockade min bil och använde mig inte av /me så dem valde att banna mig då i jag tror en dag men efter den bannen så började jag använda mig av /me varje gång om jag gör illa mig eller om jag är stressad så kan jag skriva /sme stressad och liknande men det var den ända bannen jag kommer ihåg men det var liksom ett halv år sen detta hände så vill bara säga att jag lärt mig mycket sen det där.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag kunde gjort annorlunda var att inte be grundutbildaren om upp höjning och skulle bara ha tagit det och sen försöka igen nästa gång och exakt det skulle jag gjort idag jag lovar och det jag mer kunde gjort annorlunda är att inte låta min ilska ta över så mycket att jag frågar en sån dum fråga som det och nu i efter hand så inser jag hur puckad jag var då för att idag skulle jag aldrig ha frågat den dumma frågan.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte fråga korkade frågor som det och hela bannen var ett miss förstånd.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

@LUDDE

-𝑀𝑒𝒹 𝓋ä𝓃𝓁𝒾𝑔𝒶 𝒽ä𝓁𝓈𝓃𝒾𝓃𝑔𝒶𝓇-

-𝟣𝒥𝒶𝒷𝒷𝒶 - 𝐻𝑒𝓁𝓅𝑒𝓇-
-𝒰𝓃𝒾𝓋𝑒 𝑅𝑜𝓁𝑒𝓅𝓁𝒶𝓎-

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka