De är Gunbritt bre#9816
Icke Medlem
- Meddelanden
- 6
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? Your profile will be available at: https://steamcommunity.com/profiles/76561198808550418/
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver
Vad är ditt discord namn? De är Gunbritt bre#9816
Vad är ditt födelsedatum? 9 November 2007
Berätta om din karaktär. Han är en karaktär som är inte öppen och väldigt hemlig och arbetar ensam han hade en dålig barndom som gör så han är vild och kan bli lätt arg men han jobbar på vanliga jobb.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har spelat fivem väldigt länge och vill testa en ny server.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Många berättar om att det är bra rp och jag vill delta i bra rp.
Hur hittade du Unive? Mina vänner spelar på den.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att inte bryta regler
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli en bättre rpare och ha roligt inom rp.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej inte just nu är jag inte aktiv i någon server
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver
Vad är ditt discord namn? De är Gunbritt bre#9816
Vad är ditt födelsedatum? 9 November 2007
Berätta om din karaktär. Han är en karaktär som är inte öppen och väldigt hemlig och arbetar ensam han hade en dålig barndom som gör så han är vild och kan bli lätt arg men han jobbar på vanliga jobb.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har spelat fivem väldigt länge och vill testa en ny server.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Många berättar om att det är bra rp och jag vill delta i bra rp.
Hur hittade du Unive? Mina vänner spelar på den.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att inte bryta regler
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli en bättre rpare och ha roligt inom rp.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej inte just nu är jag inte aktiv i någon server