De är Gunbritt bre#9816
Icke Medlem
- Meddelanden
- 6
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198808550418/
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver
Vad är ditt discord namn? De är Gunbritt bre#9816
Vad är ditt födelsedatum? 9 November 2007
Berätta om din karaktär. Min karaktär har en dröm att bli polis en dag på servern men just nu lever han på sina kompisar och hänger mycket med dom. Han har inte begått några brott och håller sig laglig. Han bemöter poliser med respekt.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Därför jag har bra efarenhet inom rpet och förstår reglerna och jag har varit ägare och vet att det är tufft så kommer inte ställa till med något trubbel med support/ägare/delägare/mod
Jag kommer påverka medlemmarna genom att rpa bra
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har bara sätt bra rp och det har varit roligt att köra så då vill jag ta det till nästa steget på servern och bli medlem så jag kan börja jobba.
Hur hittade du Unive? Mina kompisar tippasade om den.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att bli väldigt bra på rp och lära säg rp på det bästa sättet som är möjligt så i framtiden jag kan spela på vilken server som helst.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att ha roligt och att bli ännu bättre på rp.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Ja jag är nästan inne varje dag jag har möjligheten.
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver
Vad är ditt discord namn? De är Gunbritt bre#9816
Vad är ditt födelsedatum? 9 November 2007
Berätta om din karaktär. Min karaktär har en dröm att bli polis en dag på servern men just nu lever han på sina kompisar och hänger mycket med dom. Han har inte begått några brott och håller sig laglig. Han bemöter poliser med respekt.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Därför jag har bra efarenhet inom rpet och förstår reglerna och jag har varit ägare och vet att det är tufft så kommer inte ställa till med något trubbel med support/ägare/delägare/mod
Jag kommer påverka medlemmarna genom att rpa bra
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har bara sätt bra rp och det har varit roligt att köra så då vill jag ta det till nästa steget på servern och bli medlem så jag kan börja jobba.
Hur hittade du Unive? Mina kompisar tippasade om den.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att bli väldigt bra på rp och lära säg rp på det bästa sättet som är möjligt så i framtiden jag kan spela på vilken server som helst.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att ha roligt och att bli ännu bättre på rp.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Ja jag är nästan inne varje dag jag har möjligheten.