Nekad De är Gunbritt bre#9816 | Ban överklagan [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198808550418/

Ditt Hex-ID: 1100001328fcc12

Vad är din discord tagg? De är Gunbritt bre#9816

Vem var det som bannade dig? Al3x

Hur lång tid var din ban? Perma ban

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Otrevlig mot staff

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Därför jag sa att dom var skit för dom inte hjälpte mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag klev ut ur min bil sen föll jag genom marken och dog sen frågade jag staffsen om hjälp men sen fick jag inge hjälp sen hade jag väntat så länge så jag skulle respawnats och tappat allt jag hade då sa jag att dom var skit då svarade dom sen fick jag perma ban

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte rätt att perma banna tycker jag utan det hade varit okej med någon dag eller nått.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad i en timme för jag var dom ingame och sen blev jag bannad i en timme för suntförnuft men jag gjorde aldrig om det igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte ha blivit så arg och inte rageat på staffsen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag står för att jag blev lite arg och jag är ledsen för att jag kallade er skit men jag vill gärna fortsätta spela på servern. Jag kommer vara mer respektful mot staffsen om ujag blir unbannnad.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka