Accepterad ddgamer | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

roli

Icke Medlem
Meddelanden
216
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199337727774/

Ditt Hex-ID: steam:1100001521a671e

Vad är din discord tagg? ddgamer#0981

Vem var det som bannade dig? BANDA

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-05-08 165408.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att det var för att jag tvuvkopplade en bil öppet på piren.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag har ingen bil och därför kännde jag mig rätten att tjuvkoppla en bil på piren men jag vet att jag har gjort fel och det är totalt förbjudet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel, Jag tjuvkopplade en bil på piren och det vet jag man inte skall göra och det går på sunt förnuft, istälet kunde jga bett om skjuts, detta tror jag är min första ban och jag menade inte att göra så jag lobvar och det kommer absolut inte att upprerpas.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Tror detta var min allra första.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat bett om skjutts eller frågat någon om jag fått hyra deras bil så jag får låna den men jag betalar dem, eller så kunde jag ringt någon och bett om skjuts men jag tänkte inte så långt i denna situation.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut, jag har lärt mig att man verkligen inte ska tjuvkoppla en bil öppet på piren och jag är så himla ledsen att jag gjorde så och detta misstag kommer inte att ske igen och jag hoppas att ni förstår mig och att jag verkligen ångrar det jag vill bara gå in och spela med mina vänner igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag fattar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka