Inaktuell ddgamer | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

roli

Icke Medlem
Meddelanden
216
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Dario

Ditt discordnamn: ddgamer#0981

Ange ditt födelsedatum 8 April 2023

Varför ska just du bli staff? Jag vill utveckla unive som community och utveckla min resa här på unive, Vill skaffa nya minnen och binda massor med kontakter, Vill definitivt bli en större del av staff teamet eftersom att unive inte är en vanlig server i mina ögon utan det är den enda, Jag brinner för unive och det är sådant glöd som man inte kan beskriva, Så just nu vill jag bara ta mig igenom steg för steg och hoppas vi kan göra detta möjligt, Ägnar hellre min fritid att göra staff arbete en att rpa och jag brukar avrunda så att jag rpar 10% av tiden jag är online. Jag känner att jag vill ta större ansvar och att jag är redo att ta en större postion st uppgift i staff teamet. Jag känner mig uppmanad att jag kan ta denna uppgift då jag är väldtigt mogen och erfaren, Vet hur man behandlar folk och hur man bemöter folk med respekt och hänsyn, Eftersom att som staff ska man vara en förebild och man är en förebild hos många då dem kanske har just dig att se up till, Så då krävs det att man är mogen och tillräckligt ansvarsfull för att bli Helper, Jag känner just att jag är redo att bli staff, Har många egenskaper som att jag kan hantera olika stressiga situationer, Kan ta emot kritik utan att jag behöver säga emot. Jag känner mig redo för denna resa och jag hoppas att vi ses i framtiden. Har inte varit MA länge men känner att jag är redo för en ännu större uppgift. Jag känner även många som staff teamet då jag knytit nya kontakter och skaffat fler vänner, Känner att umgänget i staff teamet är så himmla bra och jag vill bara bli en av dem (alltså helper), Jga har nu testat på att vara staff eller MA och det passade mig så bra, Känner mig trygg i staff teamet och vill gärna utvecklas och bli bättre. Känns som att jag kan utveckla staff teamet och bli en bättre staff själv

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? På vardagar kan jag vara inne 8 timmar då jag slutar väldigt tidigt och lägger mig ganska sent, På helger blir det up mot 14 timmar kan bli mindre kan bli mer men det beror helt på vilka planer jag har, På liv ökas tiden ännu mer och då siktar hag mot 14 timmar per dag och det är något jag vet kommer hända. Jag kommer att ägna min fritid mest åt staff arbete så om jag är aktiv 5 timmar kommer 4 av dem vara staff arbete. Kommer försöka anpassa mig så mycket till att göra staff arbete och man kommer se en skillnad i staff teamet för jag tror att jag är en lucka ni behöver exempelvis som ett puzzle då är jag en bit som passar in bra.

Hur länge har du spelat på Unive? Till och från men det var några veckor sedan jag satte ner foten och bestämmde mig att jag vill ägna hela min tid här hos unive och det beslutet jag tog stöttar jag fortfarande och ångrar ingenting, Men annars några månader till och från, Bytt dc konto men nån månad. Ser en framtid här på unive och ser absolut ingenstans på kartan utan jag kommer hålla mig här tills unive går under.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Mina tidigare erfarenheter som staff var inte så länge sen, Vart Sr.Mod på snöstaden och var det i ca 1 år och ägnade hela min fritid där tills servern la ner, Efter det rörde jag mig till Fristaden där jag var Mod ett tag innan det skedde drastiska ändringar i staff teamet och då bestämmde jag mig för att lämna, Vet kommandon ingame men inte så mycket om själva forumet eftersom att dem flesta svenska rp serverna inte använder sig av forum utan gillar ticket men jag gillar forum systemet och San ska hålla en genomgång med mig imorgon om det så det känns perfa, Kan alla kommandos ingame men det skulle inte behövas eftersom att jag kan få tag på dem, Men vet definitivt hur man ska bemöta folk och behandla dem i support, Man ska aldrig höja röstan, Alltid vara lugn och vara så hjälpsam som möjligt, Allt detta har jag gått igenom och känner mig bekväm med. Jag vill gärna skaffa nya erfarenheter här på unive eftersom att glödet jag känner här inte går bort och kommer inte göra, Så jag hoppas att vi kan fortsätta denna resa tillsammans och hopps vi ses i framtiden, Några staffrelaterade kommandon kommer nedan

Ban: id type reason
/sqlban (bannar någon) (bara ett visst ban system)
/unban (unbannar någon)
Kick id reason
dv (id)
spawnobject (spawnar in objekt)
ooc (skriver ut ett ooc medelande i ooc chatten)
sc (staff chatt)
announcment (announcerar något, Likt /OOC)
slay (id) dödar någon
/clearinventory (rensar något inventory)
/giveitem (spawnar in ett objekt)
noclip (osynlig och flyger)
/spec (får upp spectatemenyn)
/svban (30 min ban)
sqlsearch (får upp permid) (OBS bara på vissa servers inte denna)
/banhistory (ser någons banhistorik)
/bring (id) (bringar någon)
/freeze (id) (fryser någon)
/unfreeze (id) (gör aå att personen kan röra på sig igen)
/togglename (så man ser steam och id över huvudet)
/toggleid (så man ser id över huvudet)
/set job (id) (job) (rang) ger någon ett jobb
/sv (servervaktschatt)
/reportlist (ser rapportlistan och kan hjälpa folk)
/sqlbanoffline (offline bannar någon med hjälp av permid)

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Jobb, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka