Nekad DDDJJ | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DDDJJ

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198873417904/

Ditt Hex-ID: steam:1100001366d98b0

Vad är din discord tagg? dj0600

Vem var det som bannade dig? sweolsson

Bild på banmeddelande: bild på ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffs valde att banna mig för att jag gjorde ett grovt regelbrott och det är rätt av dom

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Allting började med att jag var med i ett gäng som hette southside. När jag blev medlem var det 4 stycken lallare i gänget som började hetsa mot mig och då blev jag arg och riktade mot dom (dom hade blivit kickade innan denna händelsen). Sedan kidnappade dom mig och avrättade mig någonstans där man producerar olja. Jag fick hjälp av sjukvården och glömde bort allting på grund av regeln NLR. Jag sökte sedan dagen efter i blocket efter en BMW 1 serie import och då skrev en av dom att dom hade en sådan import, jag visste inte att han var med dom. Ha i åtanke med att jag har lagt över 2 miljoner de senaste dagarna på vapen på grund av att ingen kriminell har någon slags social rp, alla ska bara skjuta döda och loota, det är det det går ut på egentligen. Vidare till import köpet så åkte jag till strand garaget för att köpa importen. När jag kom dit poppade de mitt däck direkt och sa att jag skulle ta ut min bil. Jag gick till garage ringen och då drog de upp vapen på mig. Jag cloggade då som var fel av mig bara på grund av att jag inte orkade bli av med ett till vapen samt att samma personer skulle råna mig igen en dag efter dom hade dödat mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel, det var bara en snabb reaktion som råkade vara negativ för att komma undan att bli av med saker.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ingen ban de senaste 3 månaderna

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat göra annorlunda val. Jag skulle bara låtit dom ta min pistol och göra vad dom ville med mig för att jag var under pistol hot.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig mycket och jag ska aldrig clogga igen det kan jag lova. Jag har lärt mig att clogga leder bara till att scenariot blir avbrytet och tråkigt. Man kan säga att jag spelade inte för motpartens vinst i detta scenariot det kan jag erkänna. Sedan vill jag ta upp klippet som jag fick se i support. Det måste förbättras, jag fick endast se klippet när jag försvann men det var inget id med eller någonting. Dom hittade mig förmodligen i dc för att vi hade varit i samma gäng, men det kunde också ha varit att jag just då quitade och blev bannad i 20 dagar för att jag quitade helt vanligt och skulle gå lägga mig. Sen det sista jag har lärt mig av min ban, är att det inte finns någon social rp som kriminell på denna servern. Det är nästan bättre att bara hota med pistol hela tiden och råna folk konstant, för då behöver man inte plocka blad eller andra grejer till droger för att få pengar och saker. Det är bara att skaffa ett vapen sen kan du vara hur rik som möjligt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka