Accepterad dcjbrushan | Ban Överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dcjbrushan

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199232144472/

Ditt Hex-ID: 11000014bcf5458

Vad är din discord tagg? c.J#0999

Vem var det som bannade dig? Zatra (MA)

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-07-05 211418.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? han misstänker nog vdm

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Okej så jag och 3 andra hade börjat bråka med en grabb på pirren som började slå och hålla på han körde på min vän flera flera gånger med sin bil så vi började veva mot han. efterr en stund av bråkande och snacka så sa jag vi sticker sen så skulle jag köra till grabben och säg ngt, men såg it honom och råkade köra på han. Kör fram till hans och skriver ooc ds för att d va it så att jag nudda han men ändå han flög men jag sa också förlåpt till han, sedan vart jag bannad för vdm men det var verkligen inte mening

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. D va rätt från hans sida men från min sida så var det it driket vdm utan ett missförstånd. Men ser varför han banna mig abslout

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har varit bannad för små saker när jag varn ny till unive som copbait ooc o sånt sen ngr större

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade ikunnart skippa och köra till han noch bara stuckit

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja inte skapa ondögia problem,

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes!

Ger dig 1 chans till kan du inte bevisa att du kan klara det så får du vänta ut din ban, vill inte se att detta sker igen från dig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka