Nekad DC64TH | Medlem ansökning [Ralle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DC64TH

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Deniz

Vad är ditt discord namn? thetrenchghost

Vad är ditt födelsedatum? 14 September 2004

Berätta om din karaktär. Bricks Freeman, Han växte upp i en storstad och där mycket våld skedde och där mycket narkotika distribuerades.Som liten var han som vilken annan förorts kille som helst.Han spelade fotboll med kompisarna som liten och blev uppmuntrad av vänner och familj att skriva in sig i laget som spelade fotboll vid hans skola.Allt rullade på tills han blev 14,Hans store bror blev skjuten i huvudet och det led till en depression och det led tillslut till att han skrev ut sig från laget nån dag efter. Varje natt satt han o reflektera över sin brors bortgång och en natt fick han nog, det var dags för revanche för det var det enda sättet att kunna släppa det och kunna känna någon ro,Han hörde av sig till en gammal vänn och frågade om han kunde fixa en Pistol,Hans vänn frågade inte änns varför,han förstod vart detta skulle gå och respekterade att han som en 14 årig vågar kasta bort hela sitt liv för att göra det han kännde var rätt. Han sa "Ja" och dagen efter så hade han pistolen. Han satte på sig handskar skimask och hoppade på raw biken.Han åkte raka vägen till adress där killen bodde,killen som hade taggit hans brors liv och som var anledningen till att hans liv rasat. När han kommit till adressen så rycker han handtaget och mirakulöst var dörren olåst så han sprang in och skött han medan han låg kvar i soffan,skotten ekka och öronen rang men han sprang ut och åkte raka vägen hem efter den incidenten och bara 3 dagar efter skedde en husransökan på Bricks adress och i lägenheten hittades vapnet. Han blev dömdes till 6 års LVU. Nu är han 21 och ny muckad men vill ändra sitt liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till att Unive communityts utveckling. Jag kommer även rapportera buggar och folk som förstör känslan av spelet som t.ex inte följer reglerna och griefar. Jag har även egenskapen att enkelt skapa nya relationer som bidrar till ett mer roligt RP, Jag vill hjälpa nya spelare efter jag skälv lärt mig om servern,vägleda nya spelare på ett eller annat sätt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för båda parterna så de blir kul för båda o inte bara en ska vinna utav de eller att en vinner men båda tycker de är kul.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Man får vara Max 18 gäng medlemmar (undantag MC som går ha 20), Man får INTE inneha en eller flera roller med ett namn som kan ses som lalligt, kränkande eller oseriöst, Visa alltid respekt mot andra medlemmar det gäller alla, Att sprida reklam i communityt för egen benefit. Att hota och pressa en annan spelare är emot serverns regler.Att använda servern som en dejting sida eller att prata med andra spelare på ett sexuellt sätt är emot reglerna.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Har inte spelat gta RP på ett långt tag och har glömt det mesta men har dock vänner som spelat och dom rekommenderade er för ni är seriösa och strikta vilket är bra.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja, Jag är en aktiv spelare som tillbringar dom flesta timmar bakom skärmen och kommer vara en aktiv spleare,Jag kommer vara trevlig,respektfull och jag kommer inte förstöra för andra spelare och jag kommer följa reglerna. Jag kommer även försöka komma upp i högre roller och kanske nån dag bli en del av Staff Teamet,Jag hoppas jag verkligen kan komma vidare till det muntliga intervjun och att jag väckt något intresse i Unive Teamet. Mvh Deniz.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka