Accepterad Daxter | Medlem ansökning [KZ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Daxter

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Tim

Vad är ditt discord namn? Daxter

Vad är ditt födelsedatum? 21 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Abdi Omar. Min karaktär är en kille som har humor och tycker att bilar och motorer är roligt. Han är en sån person som bryr sig om hur han ser ut. Han vill helst bli mekaniker eller bilförsäljare alltså så vill han jobba med någonting som handlar om bilar för att det är det enda han har velat jobba med sen han var liten. Han är väldigt trevlig och snäll han hälsar alltid på folk. Han gillar att träna på gym. Han vill inte vara kriminell för det tycker han inte är bra. Han kan vara rolig men ha dålig humor. Han gillar att köra bil och spela hög musik. Han försöker att ha sällskap med dom som inte håller på med droger och annat kriminellt.

Han älskar att bada och vara med kompisar. Han har alltid gillat skolan och har haft bra betyg. han är en tacksam person. Han älskar dessutom sin släkt och andra nära. Hans favorit fordon är Audi, Bmw och skoter/motorcykel. Han är en person som är försiktig. till exempel om han är på fest så är han personen som är nykter. ser han att någon behöver hjälp så hjälper han alltid till med det till exempel ett fordon. Han är inte brydd om pengar. han inriktar sig verkligen att få ett jobb som är mekaniker eller Bennys typ.
Min karaktär är en kille som har humor och tycker att klädstilen är viktig alltså modet. Han är en sån person som bryr sig om hur han ser ut. Han vill helst bli mekaniker eller bilförsäljare alltså så vill han jobba med någonting som handlar om bilar för att det är det enda han har velat jobba med sen han var liten. Liam är väldigt trevlig och snäll han hälsar alltid på folk och har en bra ton till alla han träffar. Om någon behöver hjälp hjälper oftast till med det. han utspelar sig att vara Trevlig och snäll alltså. Oftast. Han har bra uthållighet och orkar vänta. Liam gillar att dega på gymmet. Han diggar att lyssna på musik. Han har ljust hår och storlek 42,5 på skorna. han gillar märkes kläder. Han älskar att bada och chilla på sandstranden och med polare. På gymnasiet gick han fordons. Anledningen till det var för att han älskar fordon och ville lära sig lite mera om dom. Han har alltid gillat skolan och har haft bra betyg så han kan få ett jobb som passar han bra. Hans favorit fordon är Audi och Bmw. han älskar också fordon. Han är uppvuxen i Norrköping. Han gillar dessutom datorer han gillar mycket alltså. Han gillar att titta på Youtube och även träffa nya vänner på bland annat online spel.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra med är socialt rp och seriöst rp inget lall. Jag är mogen och vet vad man ska göra för att få bra rp och scenarios. Jag har erfarenhet av FiveM och Rp-servrar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag får spela med förnuft och låta andra vinna lite. Ge och ta i scenarion så att båda blir nöjda med rpn.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst reglerna och jag har haft bra koll på dom sen innan för att jag var staff på servern ett bra tag. Några exempel är att man ska ha en respekt mot spelarna och medlemar även visa respekt för dom staffs som arbetar för servern och även ägarna. Ingen rasism på servern. Ingame på servern, VDM, RDM, Copbait, fearrp och jag kan fortsätta att rabbla upp mer regler men jag har koll på det mesta.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat ett antal år rollspel och jag har många efarenheter från alla serverar jag har spelat på sen innan.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har spelat här innan men min wl blev dragen för att jag spelade inte rp längre. Jag hade tappat lusten på att spela rp.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka