Nekad Daxter | Ansökan till Servervakt [Yro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Daxter

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Tim

Vad heter du på discord? Daxter#9111

Ange ditt födelsedatum 21 Mars 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag spelar mellan 15-02 på unive nästan varje dag

Hur länge har du varit medlem på Unive? Ungefär 1 år eller 1,5 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Blivit bannad två gånger men en har blivit överklagad https://gyazo.com/162eafa45208a5031ad19e8b0612805b

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är den som ansvarar för det som händer på servern. Om det är någon som inte följer reglerna på servern då kan servervakterna kicka/banna personen. En servervakt ska underlätta staffs arbete. Servervaktens roll är att hålla det ordning ingame och att få bort alla lallare som inte kan bete sig.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag har bra efarenheter sin tidigare staff på massor av andra servrar. Jag vill försöka hjälpa servern med allt jag kan och jag känner att jag kommer göra detta bra och jag känner mig mogen för att bli servervakt. Jag vill få en så bra rp-nivå på servern och få bort alla dom dära lallarna som går emot våra regler på unive. Och jag vill gärna kunna underlätta för dom staffs som är ingame så att dom inte behöver göra allt så att dom kan också få rpa lite.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse är att du gör något i din fördel som du inte ska göra, ett exempel kan vara att man har död på något viss och då så revivear man sig själv eller att man bannar någon eller kickar någon för att du har perms till det eller att man dvar något fordon som du inte ska dva.

Det som gör att det händer att folk abusear sina perms är att dom som är servervaktar är inte mogen till att vara det.

Vidare till muntlig intervju, du har 48timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad. Lycka till!

mer en 48 timmar har gått! Du får göra en ny Servervakts Ansökan om du är intresserad igen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka