Nekad Dawid110 | Ban överklagan [Ahmed Khan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Dawid110

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199114842342

Ditt Hex-ID: 110000144d170e6

Vad är din discord tagg? knaga#5811

Vem var det som bannade dig? vet inte

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Asså jag vet inte varför för att jag körde bil på dagen, Eller? bara för att min bil inte har regplåt vill jag ju inte stanna för en polis.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde lugnt genom staden när en polis ska stanna mig, men eftersom jag inte har någon regplåt, fulltonat och vrölsänkt bil så vill jag inte stanna. Så jag kör på och snuten börjar jaga mig, han jagar mig en stund tills han ger upp och jag kollar bakom mig och ingen polis är där så jag tar det lite lugnt. när jag sedan cruisar runt i staden stannar jag vid ett rödljus och sedan blev jag bannad vilket inte är så jävla kul

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga att det var en felaktig bann eftersom att det händer snutjag hela tiden i usa och i sverige. Det händer inte bara på natten men också på dagen. Och sedan försöker polisen få tag på mig och försöker stanna mig så han gjorde ju ett försök att ta mig, så jag tycker att det var en felaktig bann för jag kom undan från polisen men sedan så bannar ni mig för att jag kom ifrån polisen?

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ag har blivit bannad några gånger och jag har lärt mig mycket av de, typ som att spela skit skadad när man har flygit in i vägg i tre hundra typ och sedan lite allt möjligt som man inte behöver prata om

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ehhh.... inte kört den bilen eller va? min bil har ingen regplåt för att den inte kom med en! Om jag skulle stannat för polisen så skulle jag fått böter av polisen och sedan skulle han sagt till mig att försäkra skiten men eftersom det aldrig är någon som jobbar på trygghansa GÅR DET JU INTE!!!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Typ ehhh....stanna för polis för det måste man eller?

Har du läst våra regler? Ja

Utveckla och skriv med en annan ton. Om tidigast 24 timmar får du skriva en ny.

Tillbaka